wij willen mn moeder vernoemen als ons kindje een meisje is. dan word de doppnaam saartje janne. de roepnaam twijfelen we nog over. sanne of sara ik vind sanne een lieve naam, maar ook nog leuk als ze straks 40 is? en hoor je deze naam niet al te veel? ik wil niet dat ze straks met nog 3 sannes in de klas zit... sara vind ik een mooie naam, maar ook leuk voor een klein kind? ik hoor graag jullie mening!!
Leuk. Zou dan kiezen voor Sanne Of Sarah, vind dat beide kunnen zowel voor een klein meisje als een volwassen vrouw!
Lastig...vind het allebei heel mooie namen. Sanne is op dit moment inderdaad wel erg populair, maar het is ook zo'n lieve, leuke naam... Sara vind ik ook leuk voor een klein kind (en ze zijn langer groot dan klein ) en de naam is natuurlijk tijdloos. Ik kan niet kiezen.
Ik vind beide namen ook erg mooi, zou dan wel kiezen voor Sarah! Ik vind zelf Sarah net iets leuker, als ik echt moet kiezen, maar eigenlijk vind ik Sanne ook een super toffe naam!
dank jullie voor de reacties, haha, jullie kunnen dus ook niet kiezen... sarah vind ik ook mooi, maar die 'h' zit niet in de doopnaam! weet ook niet of dat erg is.. wat nou t probleem is, mijn man vind sanne leuker, en ik sara(h). maar sanne vind ik ook erg leuk hoor, maar minder leuk omdat je t zovaak hoort.. nog meer mensen die hun fantasie erop los willen laten? ik hoor t graag! we zitten ook nog in moeilijkheden met de jongensnaam.. daar zal ik een ander hoofdstuk voor openen maargoed, we hebben nog tijd zat maar toch, ik wil t zo graag rond hebben.. zou dat vrouw eigen zijn?
Sara! Vind Sanne een beetje teveel voorkomen en Sara leuk voor zowel een klein meisje (hele schattige naam) als een volwassen vrouw.
Ik zou dan ook voor Sara gaan, hoewel ik Sanne op zich een hele mooie naam vind. Je krijgt bij Sanne anders zo'n rijmelarij-achtige combi met de doopnaam, Sanne Janne , ook al is haar officiele naam dan Saartje. Ik vind Janne trouwens een geweldige naam!
Vind ook beide namen erg mooi, zal idd moeilijk keizen worden, vooral omdat jij Sara mooier vind en je man Sanne. Dus aan mij heb je niet veel..hihi..succes met uitkiezen.
Absoluut Sara, dan met misschien een H er achter. Sanne vind ik een naam die lang populair is geweest, vervolgens heel lang niet en nu weer een beetje terugkomt. Niet heel origineel dus. Sarah vind ik echt super!!
Tussen Sanne en Sara, zou ik voor Sara kiezen. Persoonlijk had ik er dan ook nog een 'h' achter gezet: Sarah.
hmmm, Sanna.. je zet me aan t denken!! ik vind dit echt een mooie naam! en idd, je hoort t niet vaak, ik ga t vanavond gelijk met manlief overleggen! leuk, nog meer ideeen?!?
senna vind ik ook mooi, maar misschien een beetje snauwerig als je zo'n kind roept.. ik hou denk ik toch meer van namen met eerste klank een a, dat klinkt wat liever voor mijn gevoel. sjanne vind ik ook leuk, maar dat vind mn man niet.. hadden we t al is over gehad.. maar de naam sara(h) vind ik nog steeds t mooist, ik denk ook omdat dat bijbels is, ik heb daar wel wat mee met bijbelse namen..
Moeilijk he! Ik kan ook al niet goed kiezen! Ik vind Sanne zo'n leuke naam!!! Altijd al leuk gevonden en ik ken een Sanne van 35 en bij haar vind ik de naam net zo leuks als bij een kleine Sanne! Sara vind ik zelf erg volwassen klinken en met een h geschreven heel oudbollig....zeker zonder h schrijven! (zou ik zeggen dan ) Succes met je keuze!!
Sanne is een supernaam, maar ken ook te veel mensen die zo heten. Ik zou voor Sara gaan, ook een geweldige naam! Of gewoon Saar