Wat is handiger een flipcase of zo'n hoesje wat alleen achter er omheen zit van kunststof (Hardcase/softcase) Het gaat mij vooral handig in gebruik En wat goed beschermt. Ik heb nu een telefoon waar geen hoesje omheen kan. En ik krijg er een waar wel 1 om heen kan. vandaar deze vraag
Ik heb sinds kort een iPhone 6 goud en wil zelf graag een insteekhoesje omdat ik het jammer vind dat je anders de kleur van m'n telefoon niet meer kan zien Heb bij m'n vorige telefoon een flipcase gehad waar je dam ook nog wat pasjes in kon bewaren en dat vond ik ook wel handig.
Flipcase heb ik en volgens mij beschermt dat de telefoon ook echt betr als alleen een softcase of hardcase. Heb er ook nog beeldschermbescherming op gekocht) zo'n sticker idee) Mijn telefoon ziet er na meer als anderhalf jaar nog keurig uit. Ben er ook zuinig op.
Ja idd nog een voordeel vind ik, soms neem ik mijn pasje er in mee als ik geen zin heb om vanalles mee te nemen
Ja, ik ben ook altijd megazuinig op m'n telefoons. Kan er ook echt van staan te kijken als mensen hun telefoon uit hun broekzak halen en het scherm dan volledig gebarsten is. Hoe krijgen ze het voor elkaar denk ik dan
Ik heb een flipcase en ik denk niet dat ik ooit nog een ander hoesje ga kopen. Echt ideaal. Mijn abonnement is bijna afgelopen en mijn telefoon is altijd mooi gebleven, nooit een barst of kras op het scherm gehad.
Hier ook een flipcase. Ook handig met mijn ovkaart en rijbewijs enzo. Er is nog geen.krasje te bekennen op mijn telefoon. Nadat ik 1x een gebarsten scherm had na het laten vallen ben ik echt voorzichtiger geworden en dit werkt gewoon perfect.
Ik heb een doorzichtige siliconen bookcase, zoiets als dit: Clear Flip TPU Skin Gel Silicone Case Cover for Samsung Galaxy S3 s III I9300 | eBay . hele goeie bescherming, kan evt mijn scherm nog zien.
Ik ben ook altijd voorzichtig met mijn telefoon - MAAR ik ben helaas soms best wel onhandig. Ik heb een flipcase en die heeft mijn telefoon gewoon al 100x beschermd tegen vallen en stoten. Helaas had ik hem 1x open geflipt liggen en viel hij op dat moment van tafel. Dus nu heb ik wel een zachte barst in mijn scherm. Zonde; maar het valt gelukkig bijna niet op. Als ik zou zeggen dat het een poezenhaar is, zou je het zo aannemen. Maar jammer is het wel. Ik zeg: flipcase x 1000 !
ik had voorheen zo'n insteek hoesje, was iedere keer het hoesje of mn telefoon kwijt niet handig dus! nu een flipcase waar mn pasjes bij kunnen, ideaal vind ik!
Ik heb zo'n cover alleen voor de achterkant want voor mij zijn al die extra flapjes alleen maar extra risico dat ik mijn telefoon laat vallen 😉 Maar na ruim een jaar ziet hij er nog prima uit..
Flipcase! Zo hoesje waarbij je de achterkant van je tel afhaalt, die erop doet en dan zo'n flapje dat beschermt volgens mij 0,0
Ik vind juist een softcase handiger. Mijn ervaring is juist dat als je je telefoon in een flipcase hebt en die dus "open" laat liggen en hij dan valt je alsnog krasjes ed hebt of een kapot scherm. Met een soft case met een goeie bumper kan ie ook vallen maar komt ie niet op het scherm terecht. Misschien heb je ook flipcases met een goeie bumper zodat ie niet op het scherm komt maar dat had ik bij die van mij toen niet. Ik heb morgen ook een nieuwe telefoon en dan dus ook een soft case besteld. Misschien dat ik ook nog een flipcase koop en uiteindelijk kijk wat beter werkt. Mijn man had overigens een sony Xperia Z3 geloof ik, en een flipcase en zijn scherm is gewoon gebarsten in die flipcase. Maar dat is een bekend probleem van sony geloof ik. Kost nog onwijs veel gedoe ook om dat scherm te laten repareren. Behalve als je gewoon betaald natuurlijk, maar telefoon is nog geen half jaar oud. M'n man heeft m nog niet terug en dat ding is al 2 maanden kapot en weg. Echt een dramaaaa. Maar goed dat ligt meer aan Sony en niet aan de hoesjes natuurlijk.
Flipcase, hier sinds vandaag omdat ik sinds zondag een andere telefoon heb waar er wel 1 omheen past. Heb het gezien bij m'n ex die binnen een week z'n scherm naar de sodemieter had geholpen. Gaat mij niet gebeuren.
Flip case! Is even wennen maar ik vind het nu ideaal. Heb er standaard mijn rijbewijs, id kaart en pinpas in zitten.
ik heb een bookcover.. zo 1 waar pasjes in kunnen en met een magneetje het boekje dicht houd. als ie valt kan ie dus niet op het scherm vallen
Flipcase met mijn pinpassen en straks ook (eindelijk) mijn rijbewijs. Neem nooit meer een portemonnee mee. En rij straks ook eindelijk niet meer zonder rijbewijs, ik heb zo'n fossiel papieren kreng tot feb 2016 maar ik ga hem zaterdag vroegtijdig laten verlengen omdat ik hem echt zwaar zat ben.