Baby aan het indalen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama092013, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Hoi dames,

Ik heb een paar dagen terug flinke steken gehad in mijn vagina. Wist soms van gekkigheid niet hoe ik moest gaan zitten..
    Nu voel ik dat de baby de hik heeft, en voel dit nu ook helemaal onderin mijn buik/schaamstreek.. (Ik voelde dit eerder wat hoger in mijn buik)
    Zou ze dan zijn ingedaald..? Of 'onderweg'? :p
    De laatste keer bij de verloskundige lag ze nog dwars namelijk..
    Maar ik neem aan, dat als ze met haar hoofdje beneden ligt, ik haar daar dus ook voel hikken.. Of is dat geen logische beredenering?
    Ik hoor graag ervaringen :)

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    dat kan goed hoor. Denk idd dat ze aan het indalen is. Als onze knul de hik heeft voel ik dit ook. Alleen voel ik het door mijn hele buik aangezien meneer heel diep ligt en helemaal vast. Maar ja, dat mag ook wel met 40 wkn.

3. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Herkenbaar die steken! Ik heb ze al vanaf week 32. En nu zo af en toe nog steeds. Erg vervelend soms. Kan erg pijn doen! Succes nog even..

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Het zou kunnen maar ze kunnen ook
    nog draaien tot 36 weken.

5. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ja klinkt zeker als indalen...

6. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Oeh, dat vind ik leuk :) hihi
    Vind het allemaal ook zo spannend.. Komt nu steeds dichterbij :)

7. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Kan idd van het indalen zijn, maar ze kunnen op deze termijn ook of weer goed ' terugschieten' hoor, dat deed mijn zoontje nog regelmatig tot ongeveer een week voor zijn geboorte,mijn eerste zoontje lag al wel echt vast vanaf week37 tot aan de echte geboorte, indalen zegt ook niet alles over een naderende bevalling hoor! Sommige kindjes dalen pas in tijdens de bevalling!
    SUc6 nog meid, met je laatste loodjes.

8. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Ja ik weet dat het niks zegt over de bevalling, maar ben gewoon blij dat het allemaal 'goed' gaat. (En dat ze dus hopelijk 'op tijd' indaalt:))
    Ik kijk ook echt uit naar de bevalling want heb nou niet bepaald een fijne zwangerschap. Hang van ellende aan elkaar zeg maar..
    Dus, als ze nu aan het indalen is, vind ik alleen maar een geruststelling :) weer een stapje dichterbij..
    Ben wel benieuwd nu. Heb de 29e liggingsecho, dus dan zien we of ze goed ligt :)

9. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Had ik ook en dat was indalen. Ik merkte dat mijn buik toen ook echt lager zat.

Deel Deze Pagina