Hoi dames, Ik heb een paar dagen terug flinke steken gehad in mijn vagina. Wist soms van gekkigheid niet hoe ik moest gaan zitten.. Nu voel ik dat de baby de hik heeft, en voel dit nu ook helemaal onderin mijn buik/schaamstreek.. (Ik voelde dit eerder wat hoger in mijn buik) Zou ze dan zijn ingedaald..? Of 'onderweg'? De laatste keer bij de verloskundige lag ze nog dwars namelijk.. Maar ik neem aan, dat als ze met haar hoofdje beneden ligt, ik haar daar dus ook voel hikken.. Of is dat geen logische beredenering? Ik hoor graag ervaringen
dat kan goed hoor. Denk idd dat ze aan het indalen is. Als onze knul de hik heeft voel ik dit ook. Alleen voel ik het door mijn hele buik aangezien meneer heel diep ligt en helemaal vast. Maar ja, dat mag ook wel met 40 wkn.
Herkenbaar die steken! Ik heb ze al vanaf week 32. En nu zo af en toe nog steeds. Erg vervelend soms. Kan erg pijn doen! Succes nog even..
Kan idd van het indalen zijn, maar ze kunnen op deze termijn ook of weer goed ' terugschieten' hoor, dat deed mijn zoontje nog regelmatig tot ongeveer een week voor zijn geboorte,mijn eerste zoontje lag al wel echt vast vanaf week37 tot aan de echte geboorte, indalen zegt ook niet alles over een naderende bevalling hoor! Sommige kindjes dalen pas in tijdens de bevalling! SUc6 nog meid, met je laatste loodjes.
Ja ik weet dat het niks zegt over de bevalling, maar ben gewoon blij dat het allemaal 'goed' gaat. (En dat ze dus hopelijk 'op tijd' indaalt) Ik kijk ook echt uit naar de bevalling want heb nou niet bepaald een fijne zwangerschap. Hang van ellende aan elkaar zeg maar.. Dus, als ze nu aan het indalen is, vind ik alleen maar een geruststelling weer een stapje dichterbij.. Ben wel benieuwd nu. Heb de 29e liggingsecho, dus dan zien we of ze goed ligt