Ik weet niet of het al genoemd is (heb nog niet het hele topic gelezen) maar in heerenveen zit een winkel voor speciale maten. Weet alleen zo niet uit mijn hoofd hoe hij heet, maar moet via google vast te vinden zijn.
@TS.. Ik had het al ergens zien staan, maar livera of hunkemoller hebben ook grote maten en zijn niet al te duur! Ik zelf heb 80 E en koop ze altijd bij Hunkemoller! Enkel kom ik mijn maat eens tegen bij een Hema andere zaak, maar dan zitten ze vaak voor geen meter! En vind het toch belangrijk dat m'n borsten goed ondersteund zijn! Succes met de zoektocht!
Ik doe gevulde bh's nooit in de wasmachine. Altijd op de hand. Heb al eens een voorgevulde bh gehad met een deuk. Nou , dat ziet er raar uit onder een shirtje!!! En ik probeer te letten op kleur en een gladde cup, zodat ik mijn bh's ook onder alle kleding dragen kan. Heb er nu 1 met verstelbare bandjes (zowel gwoon als kruislings dragen) dan kan ik de bh weer voor meer shirtjes gebruiken. Heb wel altijd dure bh's maar doe er ook heel mee. Op een gegevn moment dan raakt ook een goede bh op. De rek gaat er uit en hij is niet zo stevig meer als in het begin.
Na heel veel verschillende te hebben geprobeerd kom ik uit bij de bh van......... zeeman. Degelijk, non sexy maar zit perfect! En dat voor geloof ik 8 euro
Een bh moet vooral erg lekker zitten en goede steun bieden, maar het oog wil ook wat. Zowel voor mijn eigen gevoel (vind het zelf erg fijn als ik er mooi uitzie) als voor mijn mannetje. Hij moet het ook mooi en sexy vinden.