Hoi dames, Nog een weekje en dan moet ik een behoorlijk heftige ingreep ondergaan. Ik weet al bijna 2 jaar dat het er aan zit te komen en nu is het bijna zo ver.. De zenuwen gieren door mijn lijf.. En ik heb last van angsten (die ik overigens met de anesthesist besproken heb). Heeft er iemand tips betreffende middeltjes waarvan je rustiger wordt? Die de zenuwen een beetje onderdrukken? Liefst niet op recept.. Alvast bedankt!!
Ik weet niet of dat in jouw situatie sterk genoeg is, maar ik heb wel baat bij de Rescue Spray van Bach in stress situaties. Anders denk ik toch aan valium of iets dergelijks, maar dat is alleen op recept verkrijgbaar. Heel erg veel sterkte met de ingreep!!
Ik gebruik valdispert in stressvole situaties. NB werk zelf in ziekenhuis. Bij anesthesie moet je normaal gezien 2 weken tevoren stoppen met alle homeopatische geneesmiddelen die je gebruikt hier valt valdispert maar ook bachbloesem onder. Ik zou je vraag dus neerleggen bij de anesthesis dan kan hij je eventueel een geschikt middel voorschrijven. Succes
Dit is dan weer iets wat ik niet snap. Volgens de wetenschap doet homeopathie toch niks? Maar dan mag je het niet gebruiken Maar goed das een andere discussie waarschijnlijk... Ik dacht ook Bach Rescue spray. smaakt voor geen meter maar werkt wel, maar als je dat niet mag gebruiken zou ik zorgen dat ik goede ademhalingstechnieken onder de knie heb. Dat werkt altijd nog het beste.