Hallo dames wij zijn a.s zaterdag 4 aug uitgenodigt bij de buren aan de overkant ze kennen elkaar 8 maanden de buurman is ook jarig 4 aug en ze worden nu papa en mama voor het eerst ze zijn 22 weken zwanger en zij komt 4 aug bij hem inwonen dus echt samenwonen nu en ze geven een house party omdat ze het helle huis hebben verbouwd en opgeknapt en ze krijgen in nov hun eerste kindje maar wat moet ik nou geven ????? iets voor het huis of iets voor hun wondertje en hij is ook jarig pfffffff en zo goed gaan we ook niet met elkaar om het is meer hallo en dag af en toe een praatje pot maar niet dat we elkaars deuren plat lopen ik weet het niet
Ik zou een leuk pakketje maken, hoeft niet eens duur te zijn ! Tutje? Bonbons? Best moeilijk eigenlijk haha
Cadeautje voor de baby als t geboren is, ik geef alleen dichte vrienden/familie iets tijdens de zwangerschap. Voor de rest, tja bloemetje/plantje voor in huis, geurtje voor buurman?
Lekker simpel houden, tijdschrift voor hem, bloemetje/kaarsje voor het huis en een kleinigheidje voor de baby. Samen in een pakketje doen en voor nog geen 10 euro ben je klaar.
Ik zou ook een klein pakketje maken met wat kaarsjes, een speentje of sokjes een flesje bier en wat nootjes ofzo.. Hoeft niet duur te zijn en is toch erg leuk om te geven!
Rijdt even naar de action als die in de buurt zit. Daar hebben ze hele leuke manden voor 2,00. Doe er een babyboek in en bijv sokjes, voor de man wat leuks voor de auto of paar biertjes van verschillende merken, voor de vrouw tijdschrift of iets leuks voor aan de muur of ter decoratie. Kaars, vaasje met nepbloem of een leuke tekst zoals "home" in mooie sierletters. Inpakken in de mand met plastic folie erover ( hebben ze ook hij action) en klaar.
Is misschien een beetje afgezaagd..een cadeau card van de hema? Leuk verpakken, en ze kunnen het zowel voor woning als de baby uitgeven.
waarom koop je niet een leuk rieten mandje ( bijvoorbeeld ) daar doe je een bon in van de intratuin ( voor hun huisje/tuin ) een leuk rompertje voor de baby en misschien nog een leuke bon voor de etos zodat hij wat voor zichzelf kan kopen en misschien nog iets kleins voor de beeb ?