Hallo dames, Ik zit met handen in het haar... Toen vorig jaar mijn dochter naar groep 1 ging,kreeg ze binnen 1 week een vriendenboekje mee naar huis om in te schrijven. Zo besloten wij,dat onze dochter er ook 1 mocht. Bij de Primera hier een mooie diddl vriendenboekje gekocht. Er hebben diverse vriendjes in geschreven,maar nu komt het.Ze had het aan een kindje meegegeven(op school hebben ze ook gezocht en niet gevonden)Maar na 3 weken vroeg ik of ik het vriendenboekje terug kon krijgen.Wat blijkt ze zijn het kwijt. Mijn dochter is zo verdrietig...En die mensen wilde er geen nieuwe vroor terug geven.Toevallig moesten we voor een vriendinnetje een cadeautje kopen en zo waren we bij de Primera,maar omdat diddl eruit gaat ,hadden ze geen vriendenboekjes meer.dan maar de Bruna.Daar ging Diddl ook uit het assortiment en Die mevrouw van de bruna was heel hulpvaardig en belde nog eens 4 vestigingen.Maar helaas geen vriendenboekje. Mijn dochter is zo verdrietig,omdat ze dat dat zo leuk vond??? Maar wie weet waar ik nog zo'n boekje kan kopen?
Waarom niet? Dat is toch raar? Hun maken iets weg, en geven niet een nieuwe. Belachelijk... Idd bol.com is ook het eerste wat in mij op kwam.
Bol.com heeft ze volgens mij niet. Niet te vinden in ieder geval. Wel te koop bij oa: Diddl vriendenboek - Diddl - Feestwinkel Vriendenboek | Diddl En op tweedehands sites.