Ik heb afgelopen weken het huis geschilderd van onze dochter. En aangezien dat ik een ontzettende knoeipot ben met schilderen heb ik de stoep een beetje ondergeknoeit. Maar helaas krijg ik het er niet zo makkelijk vanaf. Ik heb Therpetine geprobeerd en met een steentje geprobeerd af te krassen. Maar helaas niet gelukt. Heeft iemand nog meer goeie tips.
Dat is een goeie vraag,,,heb je ook Thinner geprobeerd??Weet niet of het werkt hoor maar als therpentine niet werkt probeer ik altijd thinner
Ik heb dat ook ooit eens gehad en de enige manier is zoutzuur.Kun je het beste s avonds erover gieten als de kindjes in bed liggen want dan kan het goed intrekken. Ik weet alleen niet meer waar mijn man het heeft gekocht maar alles was er vanaf
ik had dat hier in de portiek en het met een staalborstel weg geschuurd dat was het enige wat ik toen kon verzinnen
Straatzand erover gooien en veel overheen lopen, in dat zand zitten veel kleine steentjes en dat slijt de verf van de stoep af. Wij hebben vorige week het huis buiten geverfd en mijn pa liet de verfpot van boven naar beneden over de bakstenen van het huis vallen het verf droop er gewoon vanaf. En dat hebben we gelukkig wel met heel erg veel (niet echt milieuvriendelijk) terpentine eraf gekregen. Wat was ik blij zeg. Succes met je stoep.
Potje afbijt kopen (hema of de bouwmarkt) en dit er even opsmeren en weer afhalen, dan is het zo weg. Y
Met van dat spul in een plastic pot om je handen schoon te krijgen na het verven (van Bison of bij de Action) en een borstel heb ik wel eens wat geprobeerd en 't lukte geloof ik wel aardig...
O jeetje wat verschrikkelijk, dat zal wel een grote bende geweest zijn of niet? @ minke dat is een strak plan