Mijn zoontje krijgt twee nieuwe tanden. Ik zie ze al zitten maar ze zijn nog net niet door. Hij is ontzettend huilerig en wil alleen maar overal op bijten. Ik wil vanmiddag bij de drogist toch maar even een middeltje gaan kopen ter verlichting. Welke middeltjes helpen bij doorkomende tandjes? En welke middeltjes juist niet?
Chamodent lijkt hier ook te werken. (ben erg sceptisch over homeopathische middelen, maar deze lijkt wel iets te doen. misschien is het de 2,65% alcohol die erin zit ) Dentinox werkt ook, maar daarna mag je kindje minstens een half uur niet eten of drinken, da's niet altijd handig. En als het echt erg wordt, helpt een paracetamol om goed te kunnen slapen.
dentinox kan je er op smeren en werkt verzachtend. Chamodent werkt volgens onze tandarts erg goed om tandjes door het bot heen te laten komen
Onze meid heeft sinds een week haar eerste 2 tandjes door..gedurende die periode en de periode ervoor hebben we chamodent gebruikt en mevrouw heeft geen kik gegeven! Ik ben er dus erg tevreden over!
Hier hielpen chamodent en detinox allebei niet.. Op de ergste momenten zijn we aan de paracetamol gegaan.. Dat werkte wel. gelukkig had hij niet bij alle tanden evenveel last, dus het gebruik van PM bleef beperkt.
die gel werkte hier wel maar niet zo goed als chamodent en onze dochter doet haar lippen stijf op elkaar, zie dan maar eens die gel op dat tandvlees te krijgen, NOT
Hier idd ook Chamodent en op het hoogtepunt van de feestvreugde meestal ook paracetamol erbij. Sterkte (want een pretje is het meestal gewoon niet)