Ik kom zelden tot nooit in Rotterdam, het enige restaurant wat ik ken is Hotel New York (beviel erg goed trouwens). Nu ga ik volgende week naar deze stad, wie weet een lekker restaurant in de buurt van het Schouwburgplein (is dat centrum?), help mij !
De bazar aan de Witte de Withstraat bazar Is ook erg gezellig met de kinderen trouwens! Veel plezier!
Kijk even hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/286859-gezellig-reataurant-gezocht-dichtbij-oude-luxor-theater-rotterdam.html#post10326082
Ik sluit me aan bij de Bazaraanbevelingen! Alleen wel een klein stukje lopen vanaf Schouwburgplein, maar heel lekker en gezellig.
Shabu Shabu - Grootste Japanse All-You-Can-Eat restaurant van Nederland | Home als je van suchi houd heerlijk eten hier. Er zit daar ook een griek op het plein bij de bios, paar keer gegeten was prima Grieks Restaurant Dionysos En je hebt een een of andere chinees daar niet de trationele maar meer kantonees geloof ik , moet je van houden daar kan je ook goed eten. volgens mij is het kantonees restaurant orient
Haha precies! Ik vind trouwens dat dat deel van Rotterdam niet zo heel veel leuks heeft... Het is allemaal wel een stukje lopen vanaf het plein.
Inderdaad, het Schouwburgplein is niet erg gezellig, hoewel ik Floor en Doelencafé wel erg leuk vind, maar de omgeving is niet zo sfeervol. Als het wat verder weg mag zijn heb je sowieso in de Witte de Withstraat naast Bazar nog meer leuke dingen en op de Schiedamse Vest zit Gusto, voor hele lekkere pizza's (echt Italiaans dus niet van die budgetrestaurants, maar echt heel lekker en toch niet duur). Met toe lemonmerenguepie om een moord voor te doen en heerlijke limoncello. Maar ik ben bevooroordeeld, want ik ben daar ten huwelijk gevraagd. Als je iets meer tijd hebt is La Pizza ook heel erg leuk en nog wat verder uit het centrum kan ik Soit aanbevelen (ooh, wat heb ik zin om weer eens schandalig uit eten te gaan en een heel lekker glas wijn te drinken, of überhaupt weer eens het huis uit te gaan ).
Kijk, hier heb ik wat aan, ervaringsdeskundigen! Ik had al wat gegoogled, maar ja, ik hoor het graag van mensen die er echt geweest zijn! Nog meer aanraders? We gaan zonder de kids bij the way.
Grieks restaurant Dionysos op Schouwburgplein.. En mexicaans restaurant Pssst Amigos op Stadhuisplein
Ts waar houd je van? Lang luxe tafelen, snelle hap in een eetcafé, tapas, Italiaans, hip of romantisch? Moet het te lopen zijn vanaf Schouwburgplein?
We houden van lekker lang tafelen, romantisch, hip, mag allemaal. Ik probeer graag eens iets 'nieuws', maar manlief is meer van de carpaccio en tournedos.... Het zou fijn zijn als het aan te lopen is, is wel handig ivm parkeren. (kwartiertje is te doen)
Op het Stadhuisplein heb je veel mogelijkheden om te eten, wel een beetje simpel hoor! Gewoon lekker in een cafe / op een terrasje. 't Fust heeft bijv. hele lekkere spareribs America's Dream Cafe vind ik ook wel leuk en lekker. BAZAR met stip op 1 maar is wel een heel stuk ervandaan. Schouwburgplein heeft verder niet zoveel bijzonders. Stadhuisplein is er wel erg dichtbij! Veel plezier!
Maar als je echt lekker uit eten wilt moet je niet naar Stadhuisplein in mijn ogen Voor een snelle hap is het wel oke. Bazar is leuk, La Pizza is heerlijk! Er zit ook nog een Indiaas restaurant in de Witte de With, is ook wel oke. Ik zou gewoon lekker richting de Witte de Withstraat lopen, zo ver is dat nou ook weer niet