echo met 7 wkn

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Moniq, Apr 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moniq

Moniq Actief lid

Nov 18, 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Aanstaande woendag krijg ik een echo omdat ik 2x wat bloedverlies heb gehad.Dan ben 7wkn en 1 dag zwanger.Ben best zenuwachtig en hoop natuurlijk dat alles goed is.

Maar mijn vraag is alsvolg:

Klopt het dat die echo beter zichtbaar is wanneer je een volle blaas heb of maakt dat geen verschil?

Hoor het graag van juliie.

Groetjes,
    Monique

2. anne82

anne82 Bekend lid

Mar 16, 2008
    838
    0
    16
    Spannend! Succes!

Ik dacht dat je juist een lege blaas moest hebben. Volgens mij moest ik daar eerst nog even naar het toilet...

3. Coni

Coni Actief lid

Hoi, ik ga er van uit dat je een inwendige echo krijgt omdat je minder dan 12 weken zwanger bent. Als dit het geval is dan hoef je geen volle blaas te hebben. Doen ze het uitwendig dan dient de blaas als een soort kijkvenster en is het dus wat duidelijker. Maar net wat ik zeg, ik denk dat je een inwendige echo krijgt en dan ligt een volle blaas alleen maar in de weg.

Succes maandag, en ik hoop dat je een mooie echo krijgt. Ik heb ook in het begin van mijn zwangerschap bloedverlies gehad en ik ben nu 15 weken zwanger dus het hoeft echt niets te betekenen al weet ik dat je heel nerveus bent,

sterkte, gr. Nicole

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou het even navragen, waarschijnlijk is het inwendig en dan hoeft een volle blaas niet, maar is het uitwendig dan kunnen ze het met volle blaas (meestal) beter zien.
    Je kan denken; dan ga ik met volle blaas en dan plas ik wel als het niet hoeft, maarja, zo'n volle blaas is ook niet prettig, dus ik zou eventjes nabellen.

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik kreeg mijn echo ook met 7 weken en 1 dag en de gyn probeerde het even uitwendig en toen zagen we Puck wel zitten met hartje en al. Maar ze wilde het liever inwendig doen, dan zie je het beter. Vanaf 12 weken is het pas uitwendig dacht ik? En zelfs toen heb ik 'm voor de zekerheid inwendig gehad zodat we alles beter konden zien. Ik duim voor je dat alles goed is Mo!

6. Moniq

Moniq Actief lid

Nov 18, 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel,Leonie!

7. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    ik heb met 6 weken en 3 dagen een inwendige echo gehad,en dit was gewoon met lege blaas.

ik heb trouwens ook gevloeid in het begin,en ons ukkie zit er nog!(ff een positief verhaal)

succes meis

8. Moniq

Moniq Actief lid

Nov 18, 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel.
    Ik probeer positief te zijn,maar is zooo moeilijk.

9. Ik heb in- en uitwendige echo's gehad, maar nooit is er bij mij iets gezegd over een volle of lege blaas, en altijd was het goed te zien. Ik heb vanaf 5 weken een week bloedverlies gehad, bleek van de innesteling te zijn, dit kan later ook nog gebeuren. Ook is je baarmoedermond erg gevoelig, kan zelfs gaan bloeden als je moet hoesten of tijdens het vrijen. Dus er hoeft niks aan de hand te zijn. Suc6!

10. beagle78

beagle78 Bekend lid

Feb 7, 2008
    720
    1
    0
    he meid veel succes vandaag. Laat even weten hoe het gegaan is.

toi toi toi!

11. Moniq

Moniq Actief lid

Nov 18, 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie antwoorden.Nu zie ik tot mijn schrik de verkeerde dag heb neer gezet. :oops: Ik moet jammer genoeg morgen pas.
    Laat wat weten zodra ik geweest ben.

Groetjes,
    Monique

12. Moniq

Moniq Actief lid

Nov 18, 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Nog even en dan naar het ziekenhuis,moet er om 10.30 zijn.ben zooooo zenuwachtig!

13. Moniq

Moniq Actief lid

Nov 18, 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb mijn echo gehad.
    Er was een mooi kloppend hartje te zien!Ben zo blij.. :)

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Yaayyy gefeliciteerd!

Share This Page