Wat een werk.. Koop dan gewoon een oranje t-shirt die zijn echt nog wel te krijgen hoor. Als TS gewoon even de stad door loopt komt ze zo nog zeker 100 verschillende oranje shirtjes tegen.
Dat zei ik in het begin dus al. We wonen niet in de buurt van een stad. Wel in de buurt van een Hema en Kruidvat, maar ik wil niet zo'n oversized t-shirt, moet er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien. Maar ik ga voor de accessoires!
Ik had een mail van terug van Simply Colors, dat als ik via Ideal betaal, ze het morgen versturen. Dus ik heb 2 shirtjes besteld, 1 voor mezelf en 1 voor mijn dochter met daarop: Hup Holland, ook al snap ik er geen bal van. (ipv 'bal' staat er voetbal afgedrukt). Hopelijk heb ik ze morgen!
Hier in de stad nog maar amper oranje te krijgen, ja of je moet 25 euro over hebben voor een lelijk t-shirt
Hier ook geen oranje-shirt! Maar heb wel nog een 10 meter lange sjaal (ooit bij McDonalds een actie geweest volgens mij, waarbij je alle sjaals aan elkaar kon ritsen). Toen dat jaar Nederlnad verloor kreeg ik van iedereen die sjaal en dat is nu zo'n 10 meter bij elkaar! Enige nadeel..........tis niet echt het weer ervoor om met een dikke sjaal te lopen hihihihihi