Gehakt

Discussie in 'De lounge' gestart door rabarber, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rabarber

rabarber Niet meer actief

Hallo,

Mag/kun je gehakt met dit weer buiten de ijskast laten ontdooien? Heb namelijk vanmorgen gehakt uit de diepvries gepakt en op het aanrecht gelegd. Verder helemaal vergeten en nu weet ik dus niet of ik het straks nog kan/mag bereiden :)

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Als t er nog goed uitziet en het stinkt niet...

3. Chai

Chai Niet meer actief

Als het in zoeen luchtdichte verpakking zit lijkt het me geen probleem!

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik vind het sowieso not done! om vlees buiten de koeling te dooien dus helemaal als het zo warm is. maar ik heb hier op zp gemerkt dat ik daarin een miep ben. wij ontdooien trouwens al 5 jaar geen vlees meer gaat zo hup de pan in. net zo makkelijk en gaat prima.

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik doe het ook altijd hoor.. Je verhit het toch weer goed voordat je het gaat eten..

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Met dit weer zou ik het niet doen.

7. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Nee zou ik nu ook niet doen, hier vanmorgen ook maar in de koelkast gelegd, dan maar half bevroren in de pan!

8. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

even ruiken en kijken.

Hier het gehakt in de ochtend uit de diepvries,
    en dan rond het middag uur met dit warme weer in de koelkast dan is het helemaal ontdooit. Of zo goed als.

Maar als het er nog goed uitzet kan geen kwaad lijkt mij.

9. rabarber

rabarber Niet meer actief

Hmm de meningen zijn dus verdeelt... Maar hoe moet het dan ruiken als het niet meer goed is? en hoe ziet het er dan uit?
    Pff ik durf het nu eigenlijk al niet meer te maken... Denk dat ik maar een nieuwe uit de diepvries pak voor alle zekerheid...

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou dan is het gehakt bruinig ipv rood... en het ruikt dan bedorven... ik zou het ook niet meer eten als ik jou was... alles bederft in no time als het niet gekoeld ligt...

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dat het bruin is zegt niets. heeft te maken met zuurstof. en als je eraan ruikt nou dan ruik je het echt wel als het bedorven is;)

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Als het winterweer was, dan had het wel gekund denk ik. Maar zo hartje zomer zou ik het niet doen. Ik heb de chinees uit de diepvries ook de hele dag in de koelkast laten ontdooien. Ik zag het niet echt zitten om dit op het aanrecht te zetten...

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik laat het, ongeacht welk weer het is, gewoon op het aanrecht ontdooien en als het ontdooit is zet ik het weer in de koelkast. Dan wel dezelfde dag nog gebruiken. Ben er nooit ziek van geworden

Deel Deze Pagina