Je hebt een berichtje Cat! Ik heb gisteren na 13 weken eindelijk een reactie terug van de vader van mijn kindje, dat ik hem niet moest lastig vallen en maar ene advocaat moest nemen, nee daar heb ik geld en zin in, pfffff!
Wat een nare vent zeg, sorry dat ik het zeg! Mijn moeder zat in zo'n zelfde situatie, natuurlijk wel jaaaaren geleden. Toen zij in verwachting was van mijn ( half ) broer toen kon ze ook kiezen tussen de baby of die "vriend" Zelfs toen ze al in het ziekenhuis lag kwam hij nog met bloemen aan en vroeg of ze zich al bedacht had. Mijn moeder koos voor haar kindje, kwam een paar jaar later mijn vader tegen, en na een paar jaar werd ik geboren. Laat je keuze niet beïnvloeden door die "vriend" van je, je kindje zal onvoorwaardelijk van jouw houden....in tegenstelling tot je "vriend"
Hoi meiden, een update. M'n (ex)vriend is niet bijgedraaid, maar dat hadden jullie denk ik ook niet verwacht. Hij legt erg veel emotionele druk op me. Zegt dat ik z'n leven verziek, dat hij niet meer functioneert op z'n werk, dat ik hem kwets, dat ik niet van hem hou als ik het kindje hou terwijl hij het echt niet wil, etc. Ik weet dat hij me manipuleert, maar toch doet het erg veel pijn. Bizar dat het zo goed ging en we bijna weer zouden gaan samenwonen en dan dit Ik ben erg in de war de afgelopen dagen. Ben verdrietig omdat ik hem mis, ben bang voor de zwangerschap alleen, ben bang voor de bevalling alleen, ben bang om daarna alleen te zijn. Ben echt doodsbang en weet momenteel niet meer hoe ik m'n dagen door moet komen.
Heel veel sterkte meid. Hoe staan je ouders en andere familieleden in dit verhaal? Meestal is het goed mogelijk om op familie terug te vallen, voor mentale steun etc. Je kunt het prima alleen hoor!
Wat een nare vent is dat zeg! En hij speelt het idd heel vuil. Geloof in jezelf meid, je kunt het! Hopelijk heb je steun van je ouders/familie. Sterkte!
Ik heb dit topic net even doorgelezen en wil toch even kwijt... tel je zegeningen. Na je tegenslagen ben je zwanger. Dat is hartstikke mooi! Je leven houdt niet op. Er zijn ook mannen die het niet erg vinden dat je al een kindje hebt wanneer je ze leert kennen. En deze man heeft nu bewezen in ieder geval niet de ware te zijn. Want of jij het kindje nou wil houden of niet... hij heeft zich goed laten kennen! Wees maar blij dat je nog niet bent gaan samenwonen. Nu heb je alles nog mooi voor jezelf voor elkaar om het verder zelf op te knappen, zonder hem. Ik wens je veel kracht en liefde toe. En echt, als deze man uit je leven is en deze fase gewend is, gaat het je bakken met energie schelen!
Ik was, 19... toen ik door de pil heen zwanger ben geraakt. De dokter vertelde mij.. dat ik zwanger was, Ik zelf was super blij, woonde een half jaartje samen.. op naar huis vertellen aan de schat die ik thuis had zitten. Kwam thuis, zijn reactie.... wat duurde dat lang. Ik zin tegen hem we zijn zwanger.... T eerstecwat hij zij... ik ga sporten. Half 6 in de ochtend vanaf 4 uur kwam meneer kat lam thuis. Na 2 maanden werd ik door hem gedwongen, of het kind weg laten halen, Of het huis verlaten, Eind stand.... ik werd op straat geschopt. Gelukkig kon ik terecht bij me moeder, Heb alles alles alleen gedaan.. Niks aan hem gehad. Ik heb hem nooit gemist. Ik kan trots op mezelf zijn, dat ik zo hard v mezelf en me kleine heb gevochten. Heb nu me eigen huis, En alles wat ons hartje begeert. Als jij het kindje wil houden, hou het dan!!! Hij is zwak, en komt zich zelf nog wel tegen. Zet m op meid!!!!! Ook in je 1tje red je het. Ik ben nu 20.... geweldige nieuwe vriend.. En we gaan nu proberen v de 2e.. Liefs
Hoi meiden, weer bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik weet nu, mede dankzij jullie, wel dat ik het alleen kan. Het zal zwaar worden en vaak eenzaam zijn, maar uiteindelijk komt het goed. Sommige van de verhalen die ik hier lees.. Wat kunnen mannen toch vreselijke wezens zijn! En wat zijn vrouwen sterk! Ik ben nog wel verdrietig. Weten dat iemand niet goed voor je is, zorgt er helaas niet direct voor dat je gevoelens verdwijnen. Maar de tijd heelt alle wonden, zeggen ze. Ik hoop dat ik binnenkort blij kan zijn met de zwangerschap, ik schaam me er een beetje voor dat ik dat nu nog niet ben. Volgende week heb ik een pretecho en weet ik als het goed is of het een jongen of meisje wordt. Hopelijk zorgt dat voor meer positieve gevoelens. Liefs
Probeer er van te genieten! .. begrijp dat het lastig is, ik had dat ook.. maar het komt goed echt!! Er zijn meer mannen dan kerkjes En gelukkig ook nog eens mannen die vallen voor vrouwen met een mooi babybuikje hihi ik kan het weten. Zet m op Knuffie
Ik heb even snel alle berichtjes gelezen. Wat erg dat je (ex)vriend je zo behandeld! Zwangerschap is zoiets moois maar door hem kun je er nu niet helemaal van genieten. Ik hoop dat je het ooit allemaal achter je kunt laten en je heerlijk van alles kunt genieten. Ik las net nog een berichtje van Jolien79 met de tekst 'Dan stort je wereld in... ' Jullie hebben allebei een beetje hetzelfde meegemaakt (behalve het vreemdgaan) en zijn precies dezelfde dag uitgerekend. Heel veel sterkte de komende tijd! Hoop dat je je snel wat gelukkiger voelt!