Ten eerste, ik weet niet of ik deze vraag in het juiste topic heb geplaatst. Kon geen 'passende' vinden. Ik ben op het moment 14 weekjes zwanger en begin al een buikje te krijgen. Nu zit ik te twijfelen wat handiger is voor komende zomer als badkleding. Zou ik het redden met een normale tankini, of raden jullie een positie tankini aan? Ik kan in de winkel niet veel vinden, online wel. Maar voor ik van alles bestel ben ik benieuwd naar jullie meningen..
Ik heb altijd gewoon een bikini gedragen tijdens mn zwangerschappen.. Maar daar moet je je fijn bij voelen. Als je voor een tankini gaat zou ik een positie nemen of een die lang valt, bijv van seafolly.. Anders gaat ie omhoog kruipen en heb je alsnog een blote buik en loop je er de hele dag aan te frummelen.
Ik heb een positiebikini. Mijn buik is hierdoor vrij, maar het broekje vind ik fijner dan bij een normale bikini. Nu valt het nog mee, maar later in de zwangerschap vond ik zo'n normaal bikinibroekje niet meer genoeg verhullen. Haha Heb hem destijds gekocht ook voor zwangerschapszwemmen. Als je alleen in de zomer gaat zwemmen, is een normaal bikinibroekje misschien ook nog wel voldoende.
Door mijn cupmaat (75I) kon ik geen positiebikini/tankini kopen, is gewoon niet te verkrijgen. Hierdoor was ik genoodzaakt om een normale bikini te kopen en heb hier af en toe een topje overheen gedaan in de vakantie. Dit ging prima moet ik zeggen en was toen 32 weken. Mocht je een nieuwe kopen zou ik denk ik wel voor een positiebikini/tankini gaan, is toch gemaakt voor je veranderende lichaam en buik
Ik had een gewoon badpak gekocht, een maatje groter dan ik normaal had. Heb het tot 40 weken met zwangerschapszwemmen gebruikt Voordeel tov tankini is dat het niet omhoog kan kruipen! Kijk vooral bij de badpakken voor oudere dames, die houden rekening met een wat forsere buik. De mijne is gewoon zwart met een beetje plooitjes, ik heb sinds mijn zwangerschap geen bikini meer gedragen dankzij de mooie tijgerprint op mijn buik...
Ik draag gewoon mijn eigen bikini en heb voor de borstvoedingstijd een topje een maatje groter liggen van mijn eerste..
Hier ook nog steeds een gewone bikini aan. Wel een maatje groter dan normaal, maar die had ik nog liggen van de zomer dat ik mijn dochter bv gaf. Ik ben zelf niet zo'n fan van positie bikini's...
Ik ben op jacht geweest , of zat voor geen meter, of rete duur. Uiteindelijk maar gewone bikini bij h&m gekocht. Vind het wel prima haha
Ook hier gewoon mijn normale bikini aangedaan. Let wel op met de warmte he! Het is niet echt aan te raden om te gaan liggen bakken met je blote buik. Fijne zomer!
ik heb er 1 bij opentopzwanger.nl gekocht. mijn gewone bikini zou ik ook wel kunnen dragen en ml vond het onzin dat ik een tankini wilde want ja je bent zwanger dat mag je toch zien? maar doordat de striae nu weer duidelijk aanwezig is door de steeds dikker wordende buik voel ik me gewoon prettiger in een tankini. als ik de striae niet zou hebben zou ik gewoon mn bikini dragen..