zoals de titel al zegt ik heb vanaf gisteren avond best wel hevige steken/pijn in me onderbuik. En ik moest eigenlijk op 03-08-2013 ongesteld worden , dus dacht ik 'menstruatie komt eraan' maar vandaag nog steeds helemaal niks !! maar test is negatief. :x !!
Ik zou nog even afwachten. Misschien over twee dagen nog eens testen? Als er nog geen ongi is dan.... Erg frustrerend is het wel, dat had ik ook een paar dagen geleden! Ik hoop weer op de volgende ronde
Ik vond het ook erg moeilijk dat (stomme!) wachten! Toch een test gedaan en de volgende dag, 2 dagen over tijd dus kwam die ongi.... Had liever een tweede streepje gehad haha! Jij ook veel succes!
Wat frustrerend voor je.. Misschien had je een late eisprong of nog te weinig hcg. Blijft afwachten, veel sterkte daarmee.
Dat heb ik nou ook, alleen heb ik al ruim een week menstruatiepijn.. Had gehoopt dat mijn cyclus weer een normale 29 dagen zou zijn, maar zit morgen alweer op dag 34!! Pfff Heb wel afgelopen vrijdag een test gedaan, negatief! Maarja ik weet dus niet wanneer ik 'overtijd' ben... ik wacht dan ook nog maar even af... Die pijn is wel raar, heb ook erg veelwitte afscheiding (niet vies ruikend of raar van kleur, gewoon veel haha) En ik heb last van mijn tepels!! Nouja we zien het wel, rustig afwachten maar gewoon...
Ik heb dat ook.. Ben er al bijna een week van overtuigd dat mijn ongi eraan komt, zelfs een x bloed gehad na het klussen maar niks! Vanmorgen was het zelfs zo erg dat ik bijna moest gaan zitten van de buikpijn. En het blijft zeuren maar geen bloed. Heb gisteren voor de zekerheid een test gedaan omdat ik naar een festival ging en wilde checken of het wel verantwoord was om aan de drank te gaan Maar negatief dus. Cyclus duurt al zo lang, bijna 7 weken nu. Heb denk geen eisprong gehad Wachten is irritant! Gelukkig zijn we in goed gezelschap met z'n allen
En weet je al meer? Wanneer ga je weer testen?? Ik ga denk morgen of woensdag testen.. pff vervelend he dames??? Als ik niet zwanger ben, baal ik echt enorm. Dan is mijn cyclus nog steeds niet normaal na mijn curretage. ..:x
ik werd vanmorgen wakker, en me (menstruatie)pijn is zo erg nu ! ik ben gewoon terug me bed ingekropen ,pff met veel pijn gewoon. ik ga morgen testen, als ik dan nog niet ongesteld ben.
gefeliciteerd, wow geweldig zeg, zit nu in het zelfde schuitje, denk ongie te worden altijd op tijd heb ook echt een ongie gevoel in mijn onderbuik maar er is nog niks. Fotooooo geniet ervan meis