Hoi hoi! Ik heb deze maand op de 18e een positieve ovulatie test gehad. Helaas heb ik mijn ei nog niet eerder gevonden dus geen idee hoelang mijn periode vanaf mijn ei is. Ben blij dat ik hem nu heb gevonden natuurlijk maar nu vraag ik mij af vanaf wanneer ik dan het beste kan testen? Las overal dat het atijd tussen de 10 en 18 dagen licht dat je dsn ongesteld wordt? Zouden jullie dan netjes van de langste uitgaan? Om teleurstellingen en te vroeg testen te voorkomen? Heb erg pijnlijke tepels, last van lichte misselijkheid en echt een menstruatie gevoel in mijn buik al 3 dagen. Maak mezelf dus Eem beetje gek of dat niet gewoon symptomen kunnen zijn. Zo spannend doordat ik eindelijk mijn eisprong gevonden heb!
Je hebt de 18e mei een positieve test gehad? Dan is je ei uiterlijk gesprongen de 20e mei + 14 dagen is: testen op 3 juni. Spannend! Alvast veel succes met testen!
De 18e een positieve test,dan zou ik uitgaan van de 20e je eisprong,en is de 21 e 1 dpo.En vandaag dus 7 dpo.Je zou op 12 dpo een testje kunnen wagen.Succes!
Bedankt voor jullie snelle reacties erg spannend allemaal! Ik ha proberen het weekend van 4 juni aan te houden dan maar as ik dan nog niet ongesteld zou zijn. negatieve testen voor niets maken je ook maar gek!
Ja ik zou zeker nog even wachten met testen. Weet wel dat je ineens van alles kan voelen als je je lh piek hebt gevonden en bezig bent met zwanger worden. Hier 9 rondes van alles gedacht te voelen maar ronde 10 en 11 waren raak en voelde niets.. dus ja.. het zegt helaas niks. Volgens google zou ik alle 9 rondes ervoor zwanger zijn
Klopt je maakt jezelf inderdaad alleen maar gek. Daardoor denk ik nu ook je bent zeker niet zwanger want iedereen voelt dan juist niets. Maar het is wel erg lastig hoor dat loslaten. Nog een hele week duurt dat ineens super lang.