Ik kan het haast niet bevatten. We zijn al bijna 2 jaar bezig en in die 2 jaar heb ik 3 miskramen gehad, verschillende onderzoeken en 2 weken geleden nog de uitslag van het bloedstollings onderzoek. Steeds hoor ik het zelfde, er is niks wat we kunnen vinden alles is goed. En nu dus weer positieve testen. Ik ben al vroeg begonnen met testen, en vandaag zit ik ongeveer op 12 dpo. Volgens mij lopen ze netjes op . Het nadeel nu is dat ik niet kan stoppen met testen, ik moet gewoon die bevestiging hebben dat ze oplopen. Ik ga proberen te relaxen en het te laten bezinken al zullen de komende dagen / weken spannend zijn.
Owww Hummeltje meisje wat ben ik vreselijk blij voor je, jij en ik zaten samen in die groep van meiden die langer bezig zijn. Ben zoo blij voor je, en zorg goed voorjezelf he. Goed eten, en onderschat vitamine b12 niet, las vandaag ergens hier dat vele dat onderschatten en het miskramen kan voorkomen. Op naar een plakbeepje!
Dankjewel meis Ja wij zitten indd in het groepje van langer dan een jaar bezig. Ik ben gelijk drastisch gaan minderen met koffie en indd gezond eten en drinken. En nu zo erg hopen en duimen dat het goed blijft gaan
Oh wauw! Wat een mooie testen! Je verhaal is heel herkenbaar... Hier kwam ook niks uit de onderzoeken na de miskramen en we hadden gewoon dikke pech. Na een paar maanden besloten een streep eronder te zeggen en tuurlijk, maand erna zwanger :'). Ik was erg obsessief met de testen en dat maakte me soms erg verdrietig. Ik kon wel erg blij worden van de digitale cb. Enne, inmiddels 23 weken zwanger hier, en mijn testen waren echt niet zo duidelijk als die van jou! Ik heb dus goede hoop voor je <3
En dat is weer herkenbaar voor mij. Ik kan nu even niet stoppen met testen omdat ik de bevestiging moet hebben dat hij op blijft lopen. Vooral deze dagen zullen zenuwslopend worden omdat ik 3 keer een vroege miskraam heb gehad. Zondag gaat ik de digitale doen Dankjewel voor je felicitaties en jij ook van harte
Wauw Hummeltje !! Fingers crossed vanaf deze kant! Hopen op goede echo's, baby schopjes en een babietje uiteindelijk ❤
Hoi Rae dat is een tijd geleden. Zooo jij bent ook al lekker onderweg . Ja hier weer raak. Hopelijk nu een plakkertje en indd die echo kan niet wachten tot het zo ver is
Ik ben er alweer klaar mee... pijn in mijn rug tot frustratie aan toe maar o zo blij! Hoop echt dat jullie nu ook mogen gaan genieten
Ze lopen mooi op! Je verhaal is heel herkenbaar. Ik heb 4 miskramen gehad. Niks kwam uit de onderzoeken. Dikke pech. Onder het mom; baat het niet dan schaadt het niet heb ik bij mn 5e zwangerschap zodra ik positief testte utrogestan voorgeschreven gekregen van m'n gyn. Moest ik blijven gebruiken tot ik 12 weken zwanger was. Toeval of niet... Afgelopen oktober is m'n zoon geboren. Mocht ik weer zwanger zijn ga ik weer utro gebruiken. Ik hoop dat je testen de komende tijd mooi op blijven lopen en dat je over ongeveer 8 maanden een mooi gezond hummeltje in je armen hebt!
Ja dat zijn de kwaaltjes die op een geven moment om de hoek komen , nu hoop ik daar alleen maar op omdat ik dan weet dat ik in ieder geval zwanger blijf. Maar wel fijn dat het bij jou uiteindelijk ook goed gegaan is.
Wat fijn dat het toch goed gegaan is, en dat misschien door de medicijnen. Ik hoop van harte dat het nu goed blijft gaan, en dat ik over een aantal weekjes een mooie eerste echo kan krijgen