Mijn meisje is 4 maanden en draagt al maat 68. Maar het ligt echt aan het merk. Soms past ze maat 62 nog.
Ik zou hem ook houden. Liever iets te groot dan te klein. Ze dragen er ook nog kleding onder dus wel lekker als het niet te krap zit. Tja en die maten daar valt weinig over te zeggen. Mijn oudste zat heel vroeg in 68 en zit met 2,5 jaar in 104-110..... Mn jongste is nu 7,5 maand en zit in 62 en sommige dingen 68.
Donya: die heb ik ook gezien in de winkel en ze vallen echt enorm groot uit. Ik zou maat 62 nemen want tis zonde als hij te groot is dat zit nit mooi. En die valt echt mega groot uit. Bij normale.kleding zou ik wel zeggen hou maatje 68. Maar denk dat je bij deze echt 62 nodig hebt. En je hebt gezien nov dec waren hele koude maanden daarna werd het alweer minder.
Iedereen bedankt voor het meedenken! Had hem gisteren toch op de post gedaan en daarna de berichtjes van houden weer gelezen haha... Toch fijn om te lezen van iemand die hem Ook heeft gezien dat hij echt groot valt.. Ik twijfel nu alleen of ik hem evengoed nog zal bestellen of het voorbij zal laten gaan en pas tegen die tijd wat koop... Hij is nu namelijk voor een leuke prijs te koop en tegen die tijd vast niet meer!
Mijn dochtertje is nu 3,5 maand en draagt nu maat 68. Ik zou het dus gewoon houden. Vaak kunnen ze 68 ook al aan als ze eigenlijk maat 62 hebben. De mijne wel tenminste
Tja is niks over te zeggen Mijn dochter is bijna 9 maanden en draagt nu maat 68 (maat 62 past ze veel dingen ook nog)
Mijn oudste zat met 4 maanden nog is 56 met 5 maanden in 62 6 maand 68 8 maanden in 74/80 Middelste zat tot 5 maanden in 50/56 en met 7 maanden in maat 62, pas met 2,5 jaar ging ze naar 86/92 nu is ze 3,5 en zit ze al in 104 ! Gaat dus opeens heel hard Onze jongste is nu 60 cm 7 kilo en zit in maat 62 bij 5,5 maand Ik zou wel een maatje 62 kopen, maar i love sale haha ik ben veel te bang dat ik er spijt van krijg, ik laat dan altijd de kaartjes eraan en als blijkt dat het niet past zet ik het op mp
Mijn zoontje is 9 weken en past al maat 68 (ligt wel aan het merk). mt 62 is van sommige merken echt te klein. Terwijl hij maar 58,5 cm is. Dan zou je zeggen dat mt 62 gewoon moet passen.