Hallo allemaal, nou hier gaan we weer haha, wie is er rond 26 februari zwanger /ongesteld ik vind het weer zo zwanger, helaas voel ik niks geks, ben zo bang dat ik weer gewoon ongesteld word
Hee meid!! Spannend hoor! Je hoeft nut perse wat te voelen ! Ik heb pas 21 maart NOD afgaand op laatste cyclus duur Duurt eccht mega lang haha Ik ben aan temperaturen en ga ovultatietesten doen. Hierdoor focus ik me op ontdekken eisprong ipv zwanger worden. Il zit ook in derde ronde, maar denk niet dat dit serieuze poging is, aangezien mijn vriend net gestopt is met sterioden..daardoor was mijn lihaam afgelopen ronde van slag ..dus hij is per direct gestopt en slikt vitamines vóór herstel zaadcellen. Dus ben bezig met eisprong ontdekken en dan kunnen we over twee maanden gerichter proberen..
hey meid klopt ik heb wel vaker gehoord dat je niet per se wat hoeft te voelen, maar je blijft dan toch hopen. ja meid ik kan me voorstellen dat het voor je gevoel echt mega lang duurt, ook omdat je zo graag wil en er dan zo veel aann denkt die hele zwangerschap..vooral als het je eerste kindje is...zo apart want in mijn gevall ik was er nooit me bezig en ik een keer dacht ik ik wil een kind nu, heb ze altijd schattig gevonden enzo maar opeens dacht ik ik wil er een van mezelf. vanaf dat moment ben ik daar constant mee bezig, en het duurt idd allemaal zoooo lang... maar hoe snel gaan die steroiden uit zijn lichaam aangezien jij zegt dat je 2 maanden er niet mee bezig gaat?
weet niet precies hoe lang dat duurt. Kan ook nergens vinden . Maar zijn zaad moet herstellen, dus heb 2 maanden gesteld voor mezelf..want omo witten testen wil ik niet meer..ik wil ontdekken wanneer mijn eisprong is, daar heb je minstens twee maanden voor nodig.. Maar als ik zwanger raak is altijd welkom... Il. Heb altijd wel gewild, maar niet op jonge leeftijd. Toen ik 19 was heb ik abortus gehad Maar nu in eens (ben 21 jaar) wil ik ook graag hhaha. Erg herkenbaar
Ik mag 4 maart pas testen!! Duurt me veel te lang! Denk wel dat ik het al ga proberen op de 29ste/1ste....Jammer dat ik het zondag niet mag testen.....anders had ik misschien wel een leuk verjaardagscadeautje. maja helaas is dat te vroeg. Vraag me af hoe ik het vol ga houden tot volgende week
Heel herkenbaar. Mijn vriend was 3-2 jarig en nod was 6-2 toen. Helaas mocht nuet baten ondanks 8 dagen na nod nogsteeds omo wit. Gelukkig nieuwe ronde weer ... Probeer niet te vroeg te testen, teleurstellingen zijn vervelend! Ik moet nu wachten tot 21-3 :ö
Heb uit alle ellende een boek gekocht---->de babyplanner van barbara muller...tot nu toe een goed boek!
Suc6 met wachten meiden Ik had dacht ik mijn NOD dit weekend ergens maar testen blijven witter dan wit... Dit is ronde 33 voor mij.... wachtmaand tussen ICSI1 en ICSI2. mag nu ondertussen eindelijk wel een keertje raak zijn vind je niet ? Vind dat ik wel lang genoeg gewacht heb.... Alleen tja daar hebben we jammer genoeg niets over te zeggen
Hee flippo Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is! De wereld is soms echt oneerlijk! We hebben het inderdaad niet voor het zeggen helaas.
nouw meid ik ga voor je duimen dat het lekker snel gaat!, ik mag morgen testen!!! ik kan nauwelijks wachten!!
ow nog een weekje dus , gewoon volhouden, want als je te vroeg test kan het misschien negatief zijn en ben je teleurgesteld en blijk je achteraf na een paar dagen toch zwanger!! gefeliciteerd met je verjaardag in ieder geval!!!
Hee mimi11, Denk dat ik het de 1ste toch ga proberen. Wel met in mijn achterhoofd de gedachte dat de test negatief kan zijn natuurlijk.....daarom koop ik er 2 voor 5 euro. hehe Heel veel succes morgen!! hopelijk heb je morgen een positieve test in handen.
ik heb de 27e mijn nod.. vandaag getest.. twijfeltestje.. dus morgen weer.. voel me vreselijk zwanger en dat voel ik mij niet elke ronde.. dus ben benieuwd