Wij zijn in juli 3 jaar bezig om zwanger te worden van een 2e kindje..nu heb ik voor mijn nod altijd een week last van zere (.)(.)..pukkeltjes enz... Vorige week zondag(19 februari) werd ik ineens totaal onverwacht ongi...het was iets minder dan normaal maar ik moest wel maandverband gebruiken en het duurde ook gewoon 4 dagen...alleen had ik dus totaal geen buikpijn... Nu ben ik sinds een aantal dagen misselijk, heb last van mn darmen(obstipatie) en beginnen mn borsten sinds gisteren ook alweer pijn te doen!!! Voor een menstruatie is het veel te vroeg, want mijn cyclus duurt gemiddeld 40 dagen!!! Zijn er meer dames die een (bijna) normale menstruatie hadden en toch zwanger bleken??? Testen durf ik ook niet, want die dingen heb ik in de afgelopen 3 jaar al genoeg gezien...daar wil ik liever even mee wachten!!!! Ben benieuwd of zoiets nu eigenlijk wel kan of dat het uitgesloten is!!! Alvast bedankt dames!!!!
Eigenlijk weet je het antwoord al hè Ik zou zeggen dat je gewoon ongesteld bent geworden maar het kan ook een innestelingsbloeding zijn, dat verklaart de huidige symptomen. Toch maar een testje? Gewoon om het zeker te weten en niet in spanning te zitten Ik vind trouwens 40 dagen een wel erg lange cyclus, heeft de ha daar iets over te zeggen?
Tja, alles kan natuurlijk. Zijn complete tv programma's over gemaakt van vrouwen die dit meegemaakt hebben. Maar ja die vrouwen zijn meer de uitzondering op de regel, dat dan wel weer. Het enige dat je kunt doen is toch testen meid, dan weet je het zeker. En inderdaad sluit ik me bij Sophy aan dat 40 dagen wel erg lang is......
Kan het niet zo zijn dat je nu je eisprong hebt of bijna gaat krijgen? Uitgaande van 19 februari? Ik heb de klachten die je beschrijft nl ook rond mijn eisprong. Om een zwangerschap te bevestigen of uit te sluiten zijn helaas de testen nodig...maar dat had je zelf ook al bedacht denk ik
Ik was ongesteld, en bleek toch zwanger. helaas eindigde dit in een miskraam. Bij mijn menstruatie was het eerste deel los gekomen, en de rest is opgenomen door mijn lichaam. Helaas hier dus geen succesverhaal! Ik zou een test doen als ik jou was, en daarna eens kijken of je een echo kunt krijgen mocht de test positief zijn.
Als ik mijn ei krijg heb ik deze kwaaltjes nooit, die krijg ik altijd pas een week voor mn menstruatie...ik zou idd wel kunne testen maar durf inmiddels niet meer, heb er in de afgelopen 3 jaar al zoveel gedaan!!!! Mijn cyclus varieert trouwens wel hoor, het is niet altijd 40 dagen..ook welleens 30 of ertussen...heb alle onderzoeken van de mmm al zo'n beetje gehad en alles is goed, ik heb dan ook al een zoontje van 6...ik heb besloten om het maar even af te wachten...toch bedankt voor jullie reacties meiden!!!!
ik vrees dat er maar 1 ding op zit hoor.. een testje wagen. Ik begrijp dat je die dingen de afgelopen jaren al genoeg gezien hebt en dat de teleurstelling steeds weer groot is als hij wit blijft, maar zo kan je toch ook niet verder? Moest je zwanger zijn, dan wil je dat toch zo snel mogelijk weten zodat je er ook naar kan handelen? Ik zeg: zet even al die angst opzij, raap je moed bij elkaar en grijp een testje mee het toilet in...