Hoe cyclus weer tellen na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door chantal29, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Wanneer is de eerste dag van je cyclus? Is dat de dag van de miskraam wanneer je helderrood bloed verliest of is dat de eerste dag van de eerste menstruatie na je miskraam?
    Mss een hele stomme vraag maar het is mijn eerste en hopelijk mijn laatste miskraam dus geen idee hoe ik weer moet gaan tellen.

2. evi 1981

evi 1981 Actief lid

20 nov 2007
    182
    0
    0
    omg nijmegen
    ik zou de eerst volgende bloeding aanhouden NA je miskraam...
    dan weet je ook zeker dat je baarmoeder weer schoon is...
    even 1 x menstruatie afwachten..
    heel veel sterkte..
    groetjes evi

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Als je wilt hoef je geen menstruatie af te wachten hoor!

Mijn gyn zei dat er geen reden was om te wachten om weer zwanger proberen te worden

het is wel wat lastiger om dan je isprong te bepalen, maar dat zien ze op een echo dan wel voor de duur mocht je gelijk weer zwanger zijn

Ik zou de dag dat je miskraam begonnen is aan houden als dag 1, als je met ovutesten of tempen je ei opzoekt, dan moet dat best te doen zijn!

Succes meis en sterkte nog!

4. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Hey sterretje08,

Het gaat er idd om, om mij ei weer te vinden. Ik hoop het natuurlijk maar ik ben bang dat we gelijk weer zwanger zullen zijn. Gezien de tijd dat we nu bezig zijn geweest zou dit wel echt een geschenk uit de hemel zijn. Als dit allemaal achter de rug is dan hebben we een afspraak in het ziekenhuis om te kijken wel traject we gaan volgen.

Jij ook veel sterkte!

Liefs Chantal

Deel Deze Pagina