hay moeders Mijn zoontje van 6 weken heeft koemelk allergie, Hij is er op getest en hij blijkt het na een heftige allergische reactie toch te hebben welke moeders hebben hier ervaring mee en wat heeft het voor gevolgen verder in zijn jaren.. op dit moment geef ik pepti van nutrilon Ik zou graag wat reacties willen met jullie ervaringen Xxxxx
Hoi, Ik heb zelf 2 kindjes met koemelk eiwit overgevoeligheid. In het begin (tijdens borstvoedingsperiode) heb ik dieet gevolgd. Mijn kindjes zijn er alle twee over heen gegroeid. De jongste neemt uit zichzelf geen melk en maar weinig melkproducten, dit vind ik prima. Ik vul wel aan met calcium. De oudste verdroeg weer melkproducten tussen anderhalf en twee jaar. Bij de jongste ging het langzamer. Op kleuterleeftijd hoefden we eigenlijk nergens meer op te letten. Natuurlijk is het heel verschillende hoe het bij verschillende kindjes verloopt. Sommige kindjes hebben hun hele leven dat ze op voeding blijven letten. Er zijn allerhande producten en ook stickers en buttons verkrijgbaar waar duidelijk op staat wat ze niet mogen hebben. Handig in de zomer, op schoolreis, etc. Succes en geniet van je kindje!