Hallo! Ik probeer via MP kleding te verkopen aan iemand uit Belgie, nu lukt het de koper niet om geld naar mij over te maken. Mijn rek.nr klopt en ik heb inmiddels ook het IBAN nummer doorgegeven. Nu kreeg ik een mail dat voor mijn rek.nr NL en dan nog iets moet.... op de site van de mijn bank staat hier niets over (Rabobank), Weet iemand wat het zou kunnen zijn? Alvast bedankt! Liefs,
@Nazli: Ik heb ff gegoogled op swift... en volgens mij heb ik inderdaad nu de code die de koper vraagt, want die swift begint met NL. Thanks voor je hulp!!
Je IBAN nummer is NL en dan je gewone rekening nummer. Als jei nternetbankieren hebt kun je dat ook zien in het overzichtje. Je BIC nummer staat daar ook vermeld. daar kan de belgische koper ook om vragen. als je er niet uitkomt zou ik morgen ff je bank bellen of zij je dat nummer kunnen geven, maar het is vrij simpel. Doe zelf veel "zaken" via internet met andere Europese landen en dat gaat soepel hoor. Succes!
@gemma: Dank je voor je reactie. Ik had inderdaad de BIC code al, en nu dus ook de iban/swift... al die codes en nummers is niks voor een hoogzwangere hahaha! Liefs,