Hoi, Ik hoop dat jullie kunnen helpen, ik heb met een ovulatietest van cb getest omdat ik geen zwangerschapstest in huis heb. Hij gaf geen smilie maar wel op de dipstick een streepje naast de controle streep. Kan ik zwanger zijn? Ik heb ook ongelooflijk veel last van mijn buik. Iemand tips? Groetjes lucky.
persoonlijk heb ik geen ervaring met cb, dus kan je alleen maar adviseren morgen je ochtendurine op te vangen en een zw. test te gaan halen
@ lucky hoe is het nou? wellicht nog even wachten met testen? Zie dat je nog 5 dgn moet wachten tot je je nod hebt, of is je cyclus elke maand anders? ben heel benieuwd! als je meer weet even posten hier he? succes meis!
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Maar ik heb wel last van rugpijn, mijn temp was vanmorgen 37 graden. Normaal gesproken heb ik ongeveer een week voordat ik ongi moet worden last van bruin bloed.Dat heb ik nu nog steeds niet.Inderdaad varieert mijn cyclus nogal, maar het uiterste is 35 dagen. Ik vind het wel eng hoor, als ik wat weet laat ik het weten, groetjes lucky.
@ luck, spannend meis. Blijft je temp nu hoger? was het altijd 37 of is dat voor jou hoger... Ben heel benieuwd. Ga je de 18e een test doen? liefs humm
Hallo dames, Mijn temp is nu echt hoger dan normaal, maar ik heb steeds het gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden. Vanochtend was hij 36,9. Dus nog steeds hoger dan normaal. Ik heb echt al 4 a 5 dagen ontzettende rugpijn maar durf geen alive te nemen. Je weet het nooit toch? Ik hou jullie op de hoogte, groetjes lucky.
oei spannend.ik zie dta je over 3dagen kan testen als ik jouw was zou ik eerst dat afwachten. liefs snippie
oei spannend.ik zie dta je over 3dagen kan testen als ik jouw was zou ik eerst dat afwachten. liefs snippie
Hey meis, je mag gerust een paracetamol nemen hoor... Dat is het enige middel wat je zonder overleg met de huisarts mag nemen bij zwangerschap, dus dat kan geen kwaad...Ik had gister onwijs last van mn rug...ging echt kapot, maar ik ben aan het ovuleren dus ik kan het daaraan verwijten. Fijn dat je temp zo hoog is...hoop dat ie hoog blijft... alles kan nog wel gebeuren in de aankomende 3 dagen. Vind het zo spannend voor je....