Mijn zolder opruimen, hahaha Nee Lex, alles slijt veel sneller in de droger, dus er gaan hier alleen handdoeken, hydro's en t-shirts in.
Plus dat het energie vreet! Het is echt de moeite waard om dingen op te hangen. Het kan echt euries schelen als je veel minder de automaten gebruikt... Maar goed das off topic..
hoi hoi ik gebruik de nieuwe oranje klein robijntje met robijn de bruine fles en dan jojoba wasverzachter superlekker groetjes nathalie
Ariel + Robijn wasverzachter... enne 1 eetlepel voor een volle wasmachine? Dan zou mijn wasmachine inmiddels dood moeten zijn... Overleden aan een overdosis wasmiddel... Is je probleem met de stinkende was inmiddels opgelost?
Ik gebruik neutral, maar is het echt zo dat je maar een eetlepel nodig hebt, want die bende vliegt erdoor werkelijk!
Ik haal Dash ook bij de Makro scheelt nogal met wat je in de winkel moet betalen... Maar ook Sunil wasverzachter
Bij Dash hoef je juist geen wasverzachter te kopen.... Ik gebruik ook meer dan 1 eetlepel hoor. Ga vandaag een wasje draaien (spannend, hahaha) ik hou jullie op de hoogte!