Vroeg me dit gewoon ff af. Nieuwsgierig dus! Hihi Wij hebben nog mijn moeder en de vader van mijn vriend! Liefs Marjo
Ik heb mijn beide ouders nog, mijn huidige vriend ook. De pa van Dean zijn ouders zijn allebei overleden (zelfmoord).
Wat ik heb staat niet in de lijst: namelijk mijn moeder en zijn beide ouders. Mijn vader overleed helaas in 1985...
Ik heb nog beide ouders en een schoonmoeder. Mijn schoonvader heb ik nooit gekend. Hij was al overleden toen ik mijn man leerde kennen.
ik heb me ma en mijn vriend allebei zijn adoptieouders mijn vader heb ik maar 3 keer in me leven gezien dus die reken ik niet mee zowel mijn vriend als ik heben geen opa's en oma's meer
mijn ouders leven nog de ouders van me man leven nog ik heb nog 2 oma´s, de opa´s zijn overleden. mijn man zijn opa´s en oma´s zijn overleden.
mijn beide ouders, en zijn moeder. je had volgens mij al een keer een sorotgelijk poll opgezet dacht ik?
alleen zijn ouders. mijn mama stierf toen ik 13 was aan kanker en mijn papa was al zijn heel leven alcoholist en is gestorven toen ik 18 was.