Ayyildizf volgens mij vroeg de topic opener een tip over hoe ze haren uit haar was kreeg en vroeg niet de mening over wat vinden jullie van huisdieren die verharen of wat dan ook.
Idd, precies mijn gedachte, er is hier al vaker gezegd op het forum, als je niks leuks te melden hebt dan hou je je maar stil. Wij hebben dat probleem ook met onze hond, van de katten geen last, ik dweil wel 3 keer per dag en stofzuig de bank vaak, ik doe alle was boven waar de hond niet mag komen en zo hou je het redelijk onder controle. Ook neem ik de dieren elke dag mee naar buiten (in de tuin) en borstel ze, dat helpt ook enorm.
Omdat wij mensen zijn die van hun dieren houden?!?!?! Vind dit een beetje een rare opmerking... Reageer dan gewoon helemaal niet! Denk dat je zelf ook wel kunt bedenken dat de TS hier niks aan heeft!
Zucht..slaat werkelijk nergens op... OT: Ik gebruik inderdaad ook de kleefrollers..had eerst een hele dure gekocht die werkte niet, toen bij ikea voor nog geen euro en die werken perfect! moet wel per trui ongeveer 4 velletjes gebruiken, want omdat er pluisjes van je trui ed af komen plakt je rolletje al heel snel niet meer
wij hebben het ook vaak met de zwarte kleding, mijn vriend heeft zwarte werkkleding, hij draait voor het wassen altijd zijn kleding binnenstebuiten en dan gaat het de was in hang ik het op et voila geen haar te bekennen... mocht er toch een haar zijn dan hebben we zo'n plakrol 1x rollen en de haren zijn verdwenen. liefs Shir
Gewoon schoonmaken hahaha Wij hebben 2 honden en 3 katten en dus een droger , dus hier geen haarproblemen . Maar tape of de stofzuiger werken heel goed idd . Groetjes Joyce
@mamadeluxe: niet op reageren.. dan is het het snelst wee voorbij @haren.. tja wij hebben het hier ook en ik heb een zwartwitte kat.. dus je ziet het ALTIJD enige oplossing die wij hier hebben die echt geen monnikenwerk is (dat vind ik van natte handen en plakband wel namelijk.. dat duurt daaagen zeker als het kledingstuk wat groter is.. of wanneer het bijv. een stoel betreft ) maar wij hebben een hypoallergene stofzuiger gekocht... (ja mijn stofzuigerallegie is nu ook over.. ik stofzuig nu vrijwillig.. ) maar daar zit een speciale huisdierenborstel bij en.. een speciale huisdierenborstel voor kleding/gordijnen etc... ideaal en niemand hier in huis heeft nog last van zn allergie voor poezen/stof. maar dusook je kleding is in no time onthaard met die borstels. zijn roterende borstels. die dus gewoon de haren uit je tapijt/kleding trekken. kost even wat.. maar dan heb je ook wat