Help! Wat denken jullie hiervan?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mir27, Jan 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mir27

Mir27 Actief lid

Oct 4, 2009
    306
    1
    0
    Ik hoop op tips van jullie!

We zijn bezig voor de 2 de. Toen was het met ovulatie testen de derde ronde raak. Op don test in zkh gedaan was ik niet zwanger en op de za erna een vette positieve test!En nu.... :(

Ik ben onregelmatig ongesteld maar met de ovulatietesten weet ik me dagen te pakken te krijgen. Maar iedere ronde verlies ik een paar dagen voor me nod al helder bloed. Het rare ia dat als ik normaal ongesteld ben ik kapot ga van de kramp, mega veel bloedverlies heb en dat een paar dagen lang. De vorige ronde zou ik de 28 ste mogen testen. Verlies ik de 25 ste 2 dagen een beetje bloed met stolsels. Toen een dag niks en erna weer een paar normale dagen bloedverlies. Deze ronde wist ik zeker dat ik zwanger was. Alle symptomen waren duidelijk aanwezig. Nu Mochten we as zondag testen, heb ik sinds vanmorgen weer een beetje bloedverlies met een beetje kramp. Maar weer is het geen echte ongesteldheid te noemen zoals ik normaal heb.
    Vanmorgen toch ff een test gedaan en die was negatief. Elke ronde heb ik weer die symptomen waardoor ik denk da ik echt zwanger ben.

Wat zal ik doen? Toch eens naar de dokter gaan?
    Of gewoon ff afwachten? En dit bloedverlies toch als menstruatie beschouwen??

2. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Wat vervelend zeg :( Volgens mij is het een ongesteldheid als je langer dan 1 dag helderrood bloed verliest.. maar wel vreemd dat je dan 1 of 2 dagen geen verlies hebt en dan weer opnieuw..? Heb ik nog nooit van gehoord.. en volgens mij is het met een innestelingsbloeding donder/bruin bloedverlies, maar dat weet ik niet zeker.. je kan altijd de dokter bellen en hem dit vragen. :)

Succes meid!!

Share This Page