Morgen is mijn NOD !! Vind het nu toch wel spannend worden. Ook al voel ik niets vreemds. Zo rond mijn ei sprong heb ik gevoelige tepels maar nu nergens last van. Wanneer hadden jullie last van gevoelige borsten etc ? Gelijk toen je ongi moest worden of daarna pas ?? xx linda
Hai Linda, Of je kwaaltjes hebt of niet, dat hoeft nog niets te zeggen hoor! Bijna elke maand denk ik vanalles te voelen en precies de 2 keer dat ik niets voelde was ik zwanger! (wel 2 mk-en maar toch!). Ik hoop het voor je meid!
Ik twijfel of ik gelijk zal testen. Ik voel namelijk niets. Maar ja de testen liggen wel in de kast. Dus de verleiding is groot. Gister dacht ik nog ik wacht tot zondag en nu ben ik toch wel heeeel nieuwsgierig.
Oh anouk het kan dus ook een goed teken zijn !! Ik denk dat ik er morgen ochtend toch een test tegenan gooi ! Wanneer heb jij getest anouk ??
Hoi linda morgen is ook mij nod ( spannenddddddddddddd) Maar ik heb vanmorgen test gedaan kon het niet laten, nou je raad het al negatief . Maar eigen schuld dikke bult. Nu ga ik zondag of maandag pas testen, anders ben ik weer bang voor een negatieve test Succes met wachten of testen. gr hielkje
Mijn zwangerschapssymptomen begonnen pas 2 weken na mijn NOD. En had behoorlijk pijn in mijn borsten. En versnelde hartslag. En puistjes...
Kon het niet laten en heb een test gedaan. Negatief. Dom van me want vandaag is pas mijn NOD. Ik ben eigenlijk niet teleurgesteld, ik ben tenslotte nog niet ongesteld. En wie weet heb ik te vroeg getest. xx linda
Klets gezellig mee in het NOD september topic, iedere telt af en is zenuwwappig! doe ik deze op slot, aangezien het een beetje dubbelop is. groetjes