spannend hoor! laat je morgen even weten wat de uitslag is? het is goed mogelijk dat die vorige test echt een ingedroogd lijntje was hoor... heb ik ook wel eens gehad, je moet echt binnen die 10 min. het lijntje zien... soms is ie wel vaag, maar tegen de lamp houden hoeft nou ook weer niet succes!
Ja dat is het hem juist.. Ik dacht toen ik had getest dat ik wel een streepje zag maar dacht dat het gezichtsbedrog was, maar toen ik de volgende dag keek toen stond er toch echt wel een streepje, wel heeeeeeeeeeel vaag maar hij was er wel! Maar wat als het wel zo is, en hij laat me ermee zitten.. dat spookt 24 uur per dag door mijn hoofd sinds de eerste test
hey Ik heb hetzelfde gehad hoor dwars door de pil heen is ons manneke verwekt en is nu 6 maanden. Ik zag ook een heel dun lijntje dacht ook dat het gezichtsbedrog was maar heb de dag erna meteen al getest opnieuw hihi en ja het was een lichte lijn. Mijn ha zei dat dat door de pil kwam dat de lijn lichter kon zijn ben dus direct gestopt heb gewoon gevloeid en was daarna nog steeds hardstikke zwanger. Ik heb overigens bij alle drie de kids de eerste 3 maanden gewoon doorgebloed ook zonder pil, was alleen veel minder en veel bruiner donkerder dan anders. Ik zou gewoon nog eens testen en als je het niet vertrouwd even langs de ha of gyn gaan dat weet je het zeker. succes en ben benieuwd steffie
Kan ik bij de HA gewoon een doorverwijzing vragen naar de Gyn.. want ik voel mij niet op me gemak bij de HA.. vind hem zo.. ielghhh
Hoi Wen... Door bepaalde omstandigheden ben ik daar vandaag nog niet aan toe gekomen... Morgen ga ik de test kopen en gelijk doen..
Dank je wel, Wen26.. Alleen als ik niet zwanger ben.. waar komen die kwaaltjes dan vandaan? Ik heb nu ook meer witte vloed dan gewoonlijk.. beetje vreemd allemaal