ik zit met een vraag... ik ben de laatste week nog al heel erg moe last van luiheid niks willen doen en nergen zin in hebben nu denk ik dat ik zwanger ben maar wil weten of mensen dit dus ook hadden in hun eerste week van zwanger zijn en wil graag weten of mensen de zelfde dingen meemaken als mij waar ik last van heb is: -misselijk -last van de ogen -steek links onder -last van beetje bloeding maar hoef pas volgende week ong te worden -duizelig -benauwd -grotere nippels -en nie op buik kunnen slapen van de pijn -opgezette buik -plas niet kunnen ophouden -rommelende darmen de hele dag door mensen deel AUB ook jouw eerste week hier zo dat ik een beetje kan vergelijken. Ik weet ieder mens is anders..
Morgen een testje halen! Je kunt net zo goed een blaasontsteking hebben, daar passen sommige symptomen ook bij. En omdat je zo gefocussed bent op een evt zwangerschap, ga je van alles voelen
Hoi Josje, Gezien deze klahten kan het zijn dat je idd zwanger bent. Alleen alle klachten die je opnoemt heb ik ook echt super vaak gehad. En toen was ik iets overtijd maar niet zwanger. Ik heb vaak last van een spastische darm, bij mij vaak gepaard met obstipatie. Waardoor ik dus een opgeblazen buik krijg. Ik ben dan verder echt moe en lusteloos, duizelig, misselijk, erge steken onder in de buik meestal links en rommelende darmen. Maarja dat zegt niet dat jij dat ook hebt maar de klachten komen me wel echt bekend voor. Ik zou het even in de gaten houden je weet het natuurlijk nooit. Sterkte
ik heb in de tussen tijd altijd hoop gehouden had 3 neg testen en gister tg ma effe nog een x na bijna 2week over tijd en eindelijk was die positief kon me geluk niet meer op mijn hoop was dus wel goed ik hoop voor je dat jouw test ook gewoon over een tijdje positief is...