Hey meiden, Ben nu 6 weken zwanger,en vind het zo moeilijk om mn mond te houden!Ben overal smoesjes voor aan het verzinnen,maar moet het toch nog maar even volhouden,met hoeveel weken hebben jullie het verteld? En heb ook giga veel lasr van (vr)eetbuien ,kan val alles door elkaar heen eten de koelkast word regelmatig geplunderd......Ben ik de enige? Liefs
Nee hoor die koelkast is hier nog nooit zo vol geweest..heb echt overal trek in! Wij hebben het aan een aantal mensen met 8 weken, na de eerste echo, verteld en als we morgen bij de gyn zijn geweest mag de rest van de wereld het ook weten! Mijn mond houden was ook niet mijn sterkste punt hoor Succes en veel plezier met je zwangerschap!
Ik heb het alleen aan mijn ouders en mijn beste vriendin verteld. Dus heb gelukkig wel mensen om mee over te praten. Ik denk dat wij met 10 weken het verder aan iedereen gaan vertellen. Ik heb nog niet echt last van vreetbuien. Ik denk er wel heel erg om dat ik nu wat gezonder eet, veel fruit enzo.
mijn beste vriendin weet het...en willen het volgende week aan zus en zwager vertellen, omdat wij ze iedere week zien ..en we een aparte band met elkaar hebben..wij wisten het ook vanaf dag 1 bij hen..en zij van onze eerste ...... maar wil nog even de HA afwachtten.....en rest hoort het na een evt echo als alles oke blijft gaan....deden we bij onze eerste ook!
Heel herkenbaar. Ik had ook het idee dat iedereen aan mijn gezicht kon zien dat ik zwanger was. Op het werk liep ik naar de wc heen en weer omdat ik zo misselijk was en moest overgeven en ik zag er door moe uit de eerste maanden, maar op het werk bleek dat achteraf niemand het in de gaten had. Ze dachten echt dat ik gewoon een griepje had en dat ik wat overwerkt was en er daarom zo moe uit zag. Ik heb het dus uiteindelijk op mijn werk met 12 weken verteld, familie en naaste vrienden wel met 6 weken.
ik kan me mond ook BIJNNNNNA niet houden, me ma was hier 3dagen aant logeren en de eerste dag dat ze er was kwamen mijn man en ik erachter dat we zwanger zijn....we liepen allebei met een glimlach van oor tot oor naar beneden... Nou maar hopen dat ze niks gemerkt heeft hahahaha.... Wij willen het iedereen pas met 12weken vertellen..inclusief ouders...aangezien wij allebei ouders hebben die hun mond niet kunnen houden en trots aan de wereld gaan vertellen dat ze opa's en oma's worden hebben we afgesproken om met 12 weken iedereen uit te nodigen en dan vertellen
Wij hebben het bij alle3 gelijk verteld. Ik heb dat als heel erg fijn ervaren. Bij deze dachten we dat het een miskraam zou worden om dat er geen vruchtje zichtbaar was met 6 week en toen waren we heel verdrietig en werden we dus heel erg gesteund door iedereen. Maar gelukkig is het goed gegaan en speelde onze uk verstoppertje.
Geen last van gelukkig, wij hebben het gewoon verteld. Als het mis zou gaan zou net zo goed iedereen het mogen weten die het nu weet
Wij hebben het verteld toen ik 7 weken was ongeveer aan mijn ouders/zussen/zwagers en oma. Met het idee van okee jullie weten het nu leuk dat sinterklaas toen net in het land was maar verder niks. VERVOLGENS, hadden we de dag erna een feest van mijn vader omdat hij 60 was geworden. Komt hij naar ons toe, mag ik het dadelijk vertellen..... Neee. aaah laat het me nou vertellen. (moet je nagaan er waren meer dan 50 mensen op dat feest waaronder de heele familie een vriend van ons die de plaatjes verzorgde etc etc. Nou op een gegeven moment was ik het een beetje beu en toen hebben we maar gezegd van ok vertel het maar. Nou daar gingen we heen, De microfoon werd gepakt en er werd vol trots verteld dat hij weer opa zou worden. (mijn zus heeft er al 3). Iedereen was door het dolle heen en kwam ons feliciteren. En mijn vader, ach die zat te glunderen van trots. Iedereen wist het dus uiterlijk met 8 weken en uiteindelijk maakte het niks uit dat iedereen het wist. Het was alleen zo van stel dat het voor die 12 weken mis gaat, moet je weer aan iedereen vertellen dat het fout is gegaan. Dat vonden wij het enigste enge idee. Nu kan niemand wachten omdat het al zolang duurt die zwangerschap van mij. Nog even en dan is de kleine daar. Dus tja vertellen of niet en met hoeveel weken, het ligt net aan de situatie denk ik. Liefs nance158
Wij hebben het op de dag van de positieve zwangerschapstest al tegen een aantal mensen verteld (mijn beste vriend, beste vriendin en zusje, en zijn beste vriend en beste vriendin). En in die week die daarop volgde hebben we het tegen de rest verteld (ouders, familie, vrienden, etc.). Ik kan zoiets echt niet voor me houden, en gelukkig vond mijn vriend het ook prima om het al meteen te vertellen.
Met de eerste hebben wij het pas verteld met 9 1/2 week. Het kwam toen zo uit dat we iedereen zouden zien dat weekend. Nu gaan wij dit weekend naar de zus van mijn man en dan willen wij het ook vertellen met de bedoeling het nog even voor zich te houden tot wij de eerste echo hebben gehad. Ook willen wij het mijn ouders gaan vertellen maar mijn moeder is heel erg ziek geworden net nu wij drieën weer beter zijn. Dus mijn man had zo iets van we wachten nog wel een paar dagen. Kijken hoe het maandag is anders wordt het bij hun pas volgend weekend. Dit omdat mijn vader de hele week van huis is.(werk) Het moet ook niet meer te lang gaan duren met het niet vertellen omdat mijn buik en borsten beginnen te groeien. Nog 1 á 2 weken en moet ik kan ik andere broeken gaan dragen.
Na de positieve test hebben we het gelijk aan de ouders/broertjes en zusjes en beste vrienden gezegd. De volgende dag weer aan iemand op t werk....die vertelde het weer aan een andere collega en zo wist iedereen met 4 weken dat ik zwanger was Ik vind het wel eng...maar goed als het fout gaat vertel ik t ook en dan krijg je HUH WAS JIJ ZWANGER. De volgende keer doe ik het wel anders....ik hou lekker mijn mond en ga de eerste 11 a 12 weken alleen genieten met mijn mannetje...dat lijkt me ook wel heel speciaal
dat idee zat er bij ons ook achter...ik was al 6,5 wk zwanger voor ik er zelf achter kwam...en paar dgn daarna aan m'n ouders en broer en zus verteld
Na al jullie berichtjes te hebben gelezen,gaan we het morgen vertellen aan mn ouders en schoonouders.......Ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren!Ze worden opa en oma dus denk (weet wel zeker)dat ze super blij zijn....... Liefs