HELP! wat een erge pijn :cry: :cry: :cry:

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    de pijn kan heel lang duren neem dat maar van mij aan !

waterijsjes eten of ijsklontjes , beetje richting verstandskies duwen en het er op leggen dat wil ook wel eens helpen .

ik heb alle 4 verstandskiezen onder narcose laten verwijderen dat was geen probleem voor de kaakchirurg nadat ik hem netjes uitglegd had dat hij bij lokale verdoving kans liep op een hoek van mij ;)

L.sybje

2. Niet meer actief

waarom tandartsen ze er vaak uithalen, is omdat ze KUNNEN gaan ontsteken in de toekomst. (veel mensen kunnen er niet goed bij met poetsen ed)
    Ik heb ze alle vier al ruim tien jaar en poets ze altijd netjes mee, nog nooit ontstoken.
    Tandarts wou ze bij mij ook preventief eruit halen en toen ik vroeg waarom zei hij omdat ze dus KUNNEN gaan ontsteken, waarop ik antwoorde: amputeert U mn ledematen dan ook maar, die zouden ook wel eens KUNNEN gaan ontsteken :rolleyes:

Vind het jammer dat ze er te vaak worden uitgehaald om zo een reden, dus lekker laten zitten en goed verzorgen

verder sterkte met het doorkomen ervan!

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Vervelend meid! Misschien kun je via de tandarts of ha ibuprofen 600 krijgen, van die zakjes die jem oet oplossen in het water. Die kreeg ik toen na het trekken van mijn verstandskiezen de wond niet wou genezen. Hielp perfect!

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Nou meiden. rond 8 uur s'avond's is het weer heel erg geworden. Ik moest gewoon janken van de pijn. Heb niet echt lekker kunnen slapen. Ik ben net opgestaan en echt pijn heb ik nu niet (ik hoop echt heel erg dat het ook zo blijft) maar ik voel er wel een druk op. Volgens mij was dit met de pijn na de operatie en mijn migraine echt de aller ergste pijn wat ik tot nu toe heb gehad :) :( Ik wens echt alle meiden heeel heeel heeel erg veel sterkte die hem nog moeten krijgen :( Mijn man is 24 en hij heeft ze nog steeds niet. Ik vond het gisteren zo lief dat hij zei van: Kreeg ik ze maar wel met die erge pijn en jij niet. Ik vind het zo erg dat ik er niets aan kan doen :)

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    En ow ja wat er ook moet gebeuren bij mijn gebit. Ik DURF GEWOON ECHT NIET! wat je me ook verteld hoe of wat nee nee nee ik durf gewoon niet. Dus als er iets gedaan moet worden dan gebeurt het onder algehele narcose en anders niet :( En ik weet niet of ze dat wel zo makkelijk doen

6. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Je hebt ook van dat spul die verdooft, wordt ook vaak gebruikt bij doorkomende tandjes van kinderen.
    Heb dit zelf ook eens gebruikt, het hielp wel..
    Misschien iets voor jou?

Ik heb alle kiezen laten trekken, was ook geen pretje maar ik hoor wel vaker dat het doorkomen ook verschrikkelijk zeer kan doen.
    Mijn zus kon gewoon de mond niet meer opendoen (ook wel eens makkelijk met zo'n rebbeltante) maar ik hoop dat het snel voorbij gaat!

Pijn is altijd verschrikkelijk

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt Kalush. Ik heb idd dat spul gekocht maar het deed zo hevig pijn dat ik er haast niks van merkte :( Maar ik is nu al een soort van over. Ik voel de druk nog wel enz maar echt veel pijn heb ik niet gelukkig maar:)

Deel Deze Pagina