Afgelopen ronde heb ik ovulatie testen van de action gebruikt. Ik vind ze wel fijn, maar zit eraan te denken om ze nu online te bestellen. Welke zou jij mij dan kunnen aanraden en waarom?
Ik heb er een aantal van de dio drogist gedaan huismerk(casette)vindt helemaal niks blijft een vaag streepje Nu 3 dagen van kv aan t doen en zie mijn topic vanmorgen al een heel mooi duidelijk streepje hopelijk vanavond een knaller! Dus kv vindt ik fijn en bij mn vorige dochter clear blue wel prijzig maar bij de eerste is zij ontstaan....
Dipsticks van zwanger en kids gebruikt en ook die van de action. Heb er nu per toeval deze week weer bijbesteld dus als alles goed blijft gaan zal ik ze wel gaan verkopen!! Heb er deze keer besteld van 123thuistest.nl
Casettes van zwanger en kids! Fijner dan de disticks (waren vaak beschadigd) en fijner dan action.. daar knalde die opeens en zag ik me slecht oplopen
Ik gebruikte de dipsticks van zwanger&kids totdat ze echt opliepen en dan stapte ik over op de digitale van Clearblue met de smiley.
Dit deed ik dus ook, alleen dan met de ovulatie testen van de Action. Moet wel zeggen dat CB eerder een gaf dan dat de Action positief was. CB meet je piek iets eerder.
Mooi dat ik dit even lees. Ik ga denk ik die dipsticks dan ook maar bestellen. Gebruik die van de action al een paar maanden, maar ik heb nog nooit een knalpositieve test gehad. Wel binnen 3 maanden zwanger (wat overigens ook weer mis is gegaan helaas), dus heb wel een eisprong. Maar op 1 of andere manier is mijn teststreep nooit zo donker als de controle streep. Iemand enig idee hoe dat kan?