ben ik de enige die het helemaal nog niet zat is? ik heb ook niet echt kwaaltjes ofzo... althans niet wat ik echt vreselijk vind alleen het plassen om de 3 uur is vervelend en als ik ga slapen mn kindje gaat trappen omdat die niet lekker ligt is ook wel vervelend maar ik kan het allemaal nog makkelijk aan! ik fiets nog, en de tijd gaat helemaal niet langzaam! heeft iemand dit nog meer?
Nee hoor, je bent niet de enige. Ik ben het ook nog lang niet zat. Ik heb ook geen kwaaltje. Nu de de baby ingedaald is heb ik veel meer lucht en dat was het enige wat me af en toe nog dwars zat. Verder loop ik net zo snel en veel zoals voorheen en doe nog alles. Vandaag besefte ik mij ineens dat ik over een maand niet meer zwanger ben en ergens vond ik het zelfs een beetje jammer. Dus extra genieten! groetjes, kiwi
Ik was het bij de eerste ook helemaal nog niet zat, maar bij de tweede is het toch wel heel anders gegaan... Geniet ze lekker joh! Catheleine
Ik was het tot aan 40 weken precies helemaal niet zat. Vanf 40.1 veranderede dat toch wel. En bij 42 weken dacht ik dat ik gek werd ! Had me nu dus van tevoren ingesteld op de 42 weken berekening....!(heeft alleen zo weinig nut, bij de 1e echo bleken er 2 kindjes te zijn en die blijven meestal geeneens 40 weken zitten....) Geniet van de laatste weekjes, want het is toch wel heel bijzonder! groetjes Chantal
Ha, dat zijn tenminste nog eens bemoedigende berichten, zo kan het dus ook! Lijkt me heerlijk, ik ga er voor!
Had ik ook niet hoor. Vond het echt tot op het laatst prima! Eigenlijk is mijn hele zwangerschap prima verlopen (op de gebruikelijke dingetjes na natuurlijk).
mag ik met je ruilen Geniet er maar van hoor! straks wordt alles nog vermoeiend genoeg en als je nu nog veel energie hebt... is alleen maar lekker toch!
Ik merk dat ik wat sneller moe word nu,maar denk dat dat wel normaal is maar verder? Nergens last van hopelijk blijft het de laatste 10 weken ook nog zo!
hier valt het ook mee.. merk alleen de laatste dagen dat het allemaal niet zo soepel meer gaat (schoonmaken, boodschappen etc).. verder niet veel kwaaltjes en slaap ook nog lekker..
Ben het ook nog niet zat hoor. Heb wel beetje de gebruikelijke kwaaltjes (rugpijn en veterstrikprobleem), maar verder een ideale zwangerschap. Zeker nu ik verlof heb is elke dag weer een feest. Ben wel verschrikkelijk nieuwsgierig naar de beeb. We weten niet of het een jongen of meisje is, dus dat is erg spannend. Maar fysiek loop ik wel door tot de 50 weken hoor
ik ben het ook nog niet zat ondanks dat ik een hernia heb in me rug en elkedag last van me rug heb en een zoontje hebt van bijna 2en half met voelde rust lukt het wel liefs maria