Lees even mee. Dochter krijgt begin volgende maand een blokjesbeugel. Ook nog opzoek naar tussendoortjes tips. Nu regelmatig wortels en nootjes mee naar school maar staat in de info dat beide wordt afgeraden
Hier nu ook een zoon met een beugel waarvan de draadjes zijn aangedraaid. We kijken nu een film en hij wil perse chips eten, dus stopt hij een chipje in de mond, sabbelt erop tot het helemaal zacht is en slikt het dan door Op dagen dat hij veel pijn heeft, knijpfruit, breaker en gepureerde soep en brood zonder korstjes met chocopasta.
pasta inderdaad, glijdt zo naar binnen! En hier was toen opeens van die knijpyoghurt weer helemaal favoriet... Brocolisoep deed het ook goed (toch groenten naar binnen) en verder veel vla, yoghurt en kwark enzo
Overigens heeft mijn dochter een Herbst (google maar eens als je niet weet wat dat is) en die eet nu echt alles weer! Zelfs kauwgom
aardappelpuree, wortelpuree, knakworst, soep, vla, appelmoes is wat hier meestal de dag van de ortho op het menu staat
ja, hij zet de kaken boven elkaar... terwijl het bij mijn dochter allemaal reuze meevalt vind ik... is een heel aparaat...
Het is volgens mij veel prakitischer en beter dan wat ze vroeger hadden. Ik had vroeger ook een kaakbeugel en zat een heel blok onder de beugel. Had liever gehad wat je dochter nu heeft. Ik hoop dat het je dochter helpt. Het is idd wel een heel apparaat
Blokbeugel bestaat ook nog steeds hoor, aar dat is inderdaad nog veel erger. Die doen ze dan alleen 's nachts in en moet dus langer. Deze blijft een maandje of 9. En als hij er eenmaal in zit en je bent er aan gewend, zie je er niks van...