Help! Wat eten met een beugel?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Zxcvb, 3 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Lees even mee.
    Dochter krijgt begin volgende maand een blokjesbeugel.
    Ook nog opzoek naar tussendoortjes tips. Nu regelmatig wortels en nootjes mee naar school maar staat in de info dat beide wordt afgeraden

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hier nu ook een zoon met een beugel waarvan de draadjes zijn aangedraaid.

We kijken nu een film en hij wil perse chips eten, dus stopt hij een chipje in de mond, sabbelt erop tot het helemaal zacht is en slikt het dan door:roflmao:

Op dagen dat hij veel pijn heeft, knijpfruit, breaker en gepureerde soep en brood zonder korstjes met chocopasta.

Zxcvb vindt dit leuk.
  3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    pasta inderdaad, glijdt zo naar binnen! En hier was toen opeens van die knijpyoghurt weer helemaal favoriet... Brocolisoep deed het ook goed (toch groenten naar binnen) en verder veel vla, yoghurt en kwark enzo

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Overigens heeft mijn dochter een Herbst (google maar eens als je niet weet wat dat is) en die eet nu echt alles weer! Zelfs kauwgom

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    aardappelpuree, wortelpuree, knakworst, soep, vla, appelmoes is wat hier meestal de dag van de ortho op het menu staat

Zxcvb vindt dit leuk.
  6. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Dat is toch een beugel om je overbeet te verkleinen?

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    ja, hij zet de kaken boven elkaar... terwijl het bij mijn dochter allemaal reuze meevalt vind ik... is een heel aparaat...

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    en inmiddels heeft ze er een slotjesbeugel boven bij...

9. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Het is volgens mij veel prakitischer en beter dan wat ze vroeger hadden. Ik had vroeger ook een kaakbeugel en zat een heel blok onder de beugel. Had liever gehad wat je dochter nu heeft. Ik hoop dat het je dochter helpt. Het is idd wel een heel apparaat

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Blokbeugel bestaat ook nog steeds hoor, aar dat is inderdaad nog veel erger. Die doen ze dan alleen 's nachts in en moet dus langer. Deze blijft een maandje of 9. En als hij er eenmaal in zit en je bent er aan gewend, zie je er niks van...

Deel Deze Pagina