Als het goed is, staan we met Green Jump genoemd in in 'site-seeing' van de rubriek 'Lekker makkelijk'. Ik ben zo onwijs benieuwd maar ben geen lid meer (zit in de Groter Groeien en die kwam vandaag binnen). Ik denk dat de abonnees het blad al hebben en het dus nog niet id winkel ligt. Is er misschien iemand die voor me wil kijken of het er in staat?
hoi hoi, ik heb een abbonnement maar heb hem nog niet binnen voor, zodra ik iets binnen heb zal ik meteen kijken! leuk trouwens! groetjes
Oh ik dacht dat de Ouders van Nu en de Groter Groeien tegelijk uitkwamen. Ik ben ook gewoon ongeduldig....en ik bedenk me ook net dat we in nummer 9 staan en dat is denk ik die van volgende maand. Nou wat blijdschap al niet met je denkcapaciteiten kan uitvoeren........
OvN komt altijd halverwege de maand uit, het blad "kinderen" meestal eind van de maand. Ook ik ben lid van de OvN (en van de Kinderen, maar kreeg dat abonnement cadeau)
We zijn net begonnen met de winkel in juni en dit is de eerste free publicity in zo'n groot blad dus ik weet nog niet hoe dit gaat werken. Concullega stond in de Groter Groeien en toen ik dat aan haar vertelde, wist ze van niks. Dus blijkbaar werkt t ook niet altijd zo.
De ouders van nu is binnen. Ik heb gekeken, maar ik heb niet zien staan bij het rubriek wat jij noemde. Ik ga straks het hele blad goed doornemen, misschien heb ik hem over het hoofd gezien...
Dank je wel voor het kijken! Heb net nog even hun berichtje gecheckt en het staat er echt zo, in de nummer 9. (En dit is toch nr 9?). Zou heel jammer zijn, dan ga ik ze gauw mailen.
Ik zit hier onwijs te balen . Vind t echt heel jammer. Ik heb de redactrice gemaild, is op vakantie tot 13-8. Ik zal zelf ook nog kijken als het tijdschrift in de winkel ligt (ga straks even kijken) maar kan me niet voorstellen dat jullie het beiden over het hoofd zien. Ik was er vanuit gegaan dat als het expliciet bevestigd wordt dat het er dan ook zeker weten in zou staan. Mmm, ik ben misschien te naief voor de tijdschriftenwereld....??
Hooooii, ik ben het blad nu écht aan het lezen en het staat op blz. 14 van de ouders van nu. greenjump.nl: gifvrije en biologische producten voor je kind, ook kleding.
Ik heb nog eens gekeken, het staat er inderdaad in, maar op pagina 17, pagina 14 is een of ander interview . Waarschijnlijk ligt hij maandag of dinsdag pas in de winkel.