Wie is er lid van de Ouders van Nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door ManonGJ, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ManonGJ

ManonGJ Actief lid

16 apr 2009
    206
    0
    0
    Barendrecht
    Als het goed is, staan we met Green Jump genoemd in in 'site-seeing' van de rubriek 'Lekker makkelijk'.

Ik ben zo onwijs benieuwd maar ben geen lid meer (zit in de Groter Groeien en die kwam vandaag binnen). Ik denk dat de abonnees het blad al hebben en het dus nog niet id winkel ligt.

Is er misschien iemand die voor me wil kijken of het er in staat?

2. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hoi hoi, ik heb een abbonnement maar heb hem nog niet binnen voor, zodra ik iets binnen heb zal ik meteen kijken!
    leuk trouwens!
    groetjes

3. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Ik ben ook abbonnee, maar heb hem nog niet binnen. Als ik hem heb zal ik gelijk ff kijken

4. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Volgens mij komt hij pas rond 11 augustus uit.

5. ManonGJ

ManonGJ Actief lid

16 apr 2009
    206
    0
    0
    Barendrecht
    Oh ik dacht dat de Ouders van Nu en de Groter Groeien tegelijk uitkwamen. Ik ben ook gewoon ongeduldig....en ik bedenk me ook net dat we in nummer 9 staan en dat is denk ik die van volgende maand. Nou wat blijdschap al niet met je denkcapaciteiten kan uitvoeren........

6. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    OvN komt altijd halverwege de maand uit, het blad "kinderen" meestal eind van de maand. Ook ik ben lid van de OvN (en van de Kinderen, maar kreeg dat abonnement cadeau)

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Krijg jij dan geen exemplaren toegestuurd?

8. ManonGJ

ManonGJ Actief lid

16 apr 2009
    206
    0
    0
    Barendrecht
    We zijn net begonnen met de winkel in juni en dit is de eerste free publicity in zo'n groot blad dus ik weet nog niet hoe dit gaat werken. Concullega stond in de Groter Groeien en toen ik dat aan haar vertelde, wist ze van niks. Dus blijkbaar werkt t ook niet altijd zo.

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ook lid maar nog geen blad ontvangen, zal komende week wel komen. Ben benieuwd!

10. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    De ouders van nu is binnen. Ik heb gekeken, maar ik heb niet zien staan bij het rubriek wat jij noemde. Ik ga straks het hele blad goed doornemen, misschien heb ik hem over het hoofd gezien...

11. ManonGJ

ManonGJ Actief lid

16 apr 2009
    206
    0
    0
    Barendrecht
    Dank je wel voor het kijken! Heb net nog even hun berichtje gecheckt en het staat er echt zo, in de nummer 9. (En dit is toch nr 9?). Zou heel jammer zijn, dan ga ik ze gauw mailen.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik heb hem ook binnen, maar kan niets vinden (of ik kijk gewoon niet goed). Het is inderdaad nr. 9.

13. ManonGJ

ManonGJ Actief lid

16 apr 2009
    206
    0
    0
    Barendrecht
    Ik zit hier onwijs te balen :(. Vind t echt heel jammer. Ik heb de redactrice gemaild, is op vakantie tot 13-8. Ik zal zelf ook nog kijken als het tijdschrift in de winkel ligt (ga straks even kijken) maar kan me niet voorstellen dat jullie het beiden over het hoofd zien.

Ik was er vanuit gegaan dat als het expliciet bevestigd wordt dat het er dan ook zeker weten in zou staan. Mmm, ik ben misschien te naief voor de tijdschriftenwereld....??

14. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hooooii, ik ben het blad nu écht aan het lezen en het staat op blz. 14 van de ouders van nu.
    greenjump.nl: gifvrije en biologische producten voor je kind, ook kleding.

15. ManonGJ

ManonGJ Actief lid

16 apr 2009
    206
    0
    0
    Barendrecht
    He ben helemaal opgelucht :) Nou hopen dat ie morgen in de winkel ligt, ben nu natuurlijk heel benieuwd

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik heb nog eens gekeken, het staat er inderdaad in, maar op pagina 17, pagina 14 is een of ander interview ;). Waarschijnlijk ligt hij maandag of dinsdag pas in de winkel.

Deel Deze Pagina