he meiden, Ik wil wat origineels geven voor valentijnsdag! Dit is trouwens ook bijna mijn uitgerekende datum dus misschien ben ik wel aan het bevallen!! Ik zat zelf te denken aan een naambordje, maar vindt het allemaal erg duur. Natuurlijk een kaartje....Maar hebben jullie nog een leuk idee? behalve natuurlijk lekker eten / verwennen etc.
tja normaal geven wij elkaar helemaal niks maar nu was zijn geurtje toevallig op. dus heb nieuwe gekocht en geef dat dan. maar kan ook zijn dat ik het vanavond geef.... hahaha hij krijgt iig van gils
Ik haat het om verplicht wat te moeten kopen dus ik doe het niet. Maar omdat hij zo mega lief voor me is ga ik het weekend voor valentijn een lekker ontbijt op bed voor hem maken.
ik heb mijn vriend vorig jaar een naam bordje gegeven, op internet was ik ook duur uit maar ben naar t centrum gegaan en daar was ik 80 euro kwijt dat scheelde 30 euro, dus misschien eff in t centrum gaan kijken. als je dat toch teveel vind misschien een rompertje met i love papa ofzo
Ooit eens een bos rode rozen naar zijn werk gestuurd, maar dat mag ik niet meer doen. Hij schaamde zich, al vonden de collega's het geweldig. Dat wilden zij ook wel. Nu durft hij niet eens zijn kamernummer door te geven. Ik denk dat ik een doosje bonbons met een lief kaartje in zijn laptoptas verstop. Niet orgineel, maar gewoon dat ik aan hem denk en nog steeds gek met hem ben.
Whhahhahaha als ik dat bij mijn man doe zal hij ook niet heel happy worden denk ik al zou die het nooit bedenken dat ík het wel leuk zou vinden Ik doe denk niks... Lekker koken misschien haha maar goede ideeën zijn altijd welkom!
hartjes diner oid bij c1000 hebben ze deze week hartjes schnitzels, en dan met hartjes aardappelen en hartjes toetjes iets in die richting.