Hmm wat is er aan de hand?...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door FEE88, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He meiden,

Ik zit echt met heel veel vragen waar ik hopelijk binnenkort van de gyn een antwoord op krijg maar tot die tijd zou ik mn zorgen hier graag willen delen...

Ik loop bij de fysio omdat mijn lichaam nog denkt dat het zwanger is, tenminste dat zegt de fysio zoals mijn lichaam en spieren gewrichten etc. doen lijkt het alsof ik zwanger ben. De testen zijn gelukkig negatief en ik ben ook alweer 3 x ongesteld geweest, daar komt dan gelijk het volgende alledrie de keren had ik stolselverlies echt grote witte stolsel. Het leek op hoe mijn miskraam eruit zag maar dan groter en meer... Verder ben ik emotioneel nog helemaal uit mijn doen ik kan niks hebben, ben moe, en heel sjaggie etc. zo zijn er nog een aantal dingetjes zoals veel vocht vasthouden in mijn armen en benen etc. die mij toch aan het denken zetten. Herkennen jullie dit?

Ik ben gisteren naar de ha geweest en die schrijft nu een brief/fax aan de gyn en ze dacht dat ik snel kon komen. Ik krijg dan een inwendig onderzoek, bloedonderzoek en echo's etc. Ik hoop eigenlijk wel dat er wat uitkomt want ik weet niet hoe ik nu verder moet...

Ik weet ook en dat je 9 maanden moet ontzwangeren maar zowel de ha als de fysio zeggen allebei dat bij mij nog niet eens een begin is gemaakt en dat dat toch wel vreemd is...

Alvast bedankt voor jullie reacties :)
    Liefs

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jeetje meid, ik herken het niet wat je hebt. Ik ben ongeveer even lang geleden bevallen en mijn lichaam voelt wel weer redelijk als voor de zwangerschap (voelt he...zo ziet het er niet uit haha)

Maar wel goed dat je naar de gyn gaat het lijkt me dat er hormonaal iets niet helemaal goed zit. Sterkte en ik hoop dat je snel antwoorden krijgt!

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie :) ik werd gister al gebeld en maandag al een afspraak! Dus volgens mij nemen ze het wel serieus :) dus dat is erg fijn!!

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    dat is wel vlot! Hopelijk kunnen ze je snel van je klachten af helpen!

5. misa

misa Niet meer actief

Ik herken je klachten niet. Maar wat vervelend zeg!
    Ben je vandaag geweest? Weet je al wat meer?
    Ben je al aan anticonceptie begonnen?

Deel Deze Pagina