Wie o wie heeft raad...Nadat ik vorige week woensdag een positieve ovulatietest had, verlies ik sinds maandag bloed. Dat is dus (ongeveer)vijf dagen na mijn ovulatie. Ik hoopte op een innestelingsbloeding maar dit lijkt meer op een lichte menstruatie! kan dat? wie heeft er ervaring mee, ben nu voor de derde dag aan het bloeden, vooral in de ochtend/begin middag en daarna s'avonds en snacht weer niks...Wat is dit nou?? ik gebruik tampons (mini) die na zo'n 5 uur ongeveer halfvol of minder zijn, ter indicatie van de hoeveelheid bloed die ik verlies. Het bloed ziet er anders uit als een normale menstruatie, tis helderrood, en minder. Volgens de ha assistente moest ik maar even afwachten en na een week gaan testen maar ik word hier echt gek van..Wie herkent dit??
Ik heb op dit moment precies hetzelfde en heb een bericht geplaatst bij de pijler vraag de verloskundige. Ik hoop op een innesteling maar hou rekening met menstruatie. Ik voel ook wat pijn en steekjes in mijn buik, jij ook?
Hallo Justmo86, Hoe is het nu bij jou? Nog gebloed? Ik ben vandaag nog geen bloed tegen gekomen, hoop dat dat een goed teken is! Ook heb ik last van een stekende tepel, 1 kant maar. Krijg nu wel de kriebels, zou het dan toch raak zijn?? Of maak ik mezelf gek...
Ik heb het na de vorige eisprong ook gehad en ik heb er nu 3 testen tegenaan gegooid maar die waren allemaal negatief. Daarna ook geen 'echte' menstruatie meer gehad en nu weer aan het proberen maar een eisprong blijft tot nu toe ook uit. Tenminste dat lijkt zo .... de symptomen zijn er maar de ovulatietesten zijn ook allemaal negatief.
Laatste eisprong was 26 september. 5 okt bloeding van 1,5 dag. Had zelfs de HA gebeld erover(moest ook afwachten)bleek dus gewoon een ongi te zijn. Nu had ik vorige week weer posi ovutest maar eisprong bleef uit. dus ja het kan dus wel. Hoop voor jou natuurlijk dat het een innesteling was Maar volgens mij hoort dat niet zo lang te duren?