Nog 6 dagen en dan stap ik in het huwelijks bootje maar nu wat doe ik die dag in mijn tasje? Ik draag dat tasje niet maar heb het wel bij de hand... Wie heeft er super tips? Bedankt Liefs nony
Nou voor mij is het nog maar een paar maanden geleden. 07-07-2007 Dus ga mijn best doen wat ik er in had. panty's make-up slippers andere schoenen deodorant parfum Veiligheids spelden. (voor het eventueel opspelden van je sleep) Pleisters (voor eventuele blaren op de voeten) Paracetamol ( al is het maar voor een zenuwachtig familielid ) Mob telefoon. (altijd handig als je vriendinnen nog even sms-en) Sigareten + reserve aansteker (als je rookt) Snoepjes, kawgom en/of smintjes. Nou dit was het wel zo'n beetje denk ik. Veel plezier op jullie mooie dag en geniet ervan.
niet echt iets bijzonders, tenminste, ik had een tasje, maar mijn vriendin had de 'echte tas' met alle 'reserve onderdelen'. in de mijne zat een kammetje, lipenstift en tissues in de hare zat: extra panty, pleisters (voor eventuele blaren), mini deo (geloof me, die heb je nodig als je flink staat te feesten ), proefmonsterformaatje van mijn luchtje, overige make-upjes, nagelvijl, mini haarlak. klinkt heel veel, was het ook wel maar ik was van 's ochtends vroeg tot diep in de nacht weg, dus alles wat tussendoor even bijgewerkt moest worden moest wel mee en bij de hand blijven.
Vergeet geen naald en draad en/of veiligheidsspelden ! Is altijd handig om bij je te hebben trouwens En verder inderdaad de geijkte dingen he . Lipstick , deo , eventueel parfum , haar spray (mini natuurlijk) ,platte schoentje (voor het feest) sigaretten en toebehoren , kam of borstel en handig zijn ook elastiekjes ... Groetjes Joyce
OH, NAALD EN DRAAD! in de kleur van je jurk! tja, ik had het nodig (achteraf wel lachen, maar op dat moment ben je de blijste vrouw ter wereld als iemand dat bij zich heeft!)
Ik had er in (net als hierboven al genoemd in het tasje van mijn zusje ) - naaisetje - deo + luchtje - wattenstaafjes (om make-up wat bij te werken) - ibuprofen - panty - pleisters - vaseline (voor als ivm de warmte de ringen moeilijk aan zouden gaan > Hebben het idd gebruikt!) Dat was het geloof ik... Heel fijne dag alvast, geniet ervan!
oh ja inderdaad! naald en draad, de ibu's.... god, ik was het al weer allemaal vergeten! haha heel verstandig dus ook om dit door iemand anders te laten samen rapen mijn vriendin was een jaar voor ons getrouwd en dus al helemaal voorbereid, ik heb nergens om hoeven denken haha
Ruim 5 jaar terug had ik (in mijn tassie): Sigaretten Aansteker Veiligheidsspeld Lippenstift (die ik niet eens heb gebruikt) Eén tissue We hadden natuurlijk ook wel een "tas met reserve-spullen" mee hoor, en daarin zaten: panty-kousjes groot pak tissues extra pakje sigaretten geld (voor de taxi) deo Verder weet ik het niet meer. Maar in mijn tasje paste bijna niks!
Ik had in mijn tasje: -sigaretten +aansteker -kauwgom -tissues - wattenstaafjes (om uitgelopen oogliner weg te vegen) - lippenstift - minideo -reserve panty - paracetamol
Ik ben dan wel niet getrouwd, maar werk op een partycentrum en merk dat het erg handig is om vlekkendoekjes mee te nemen.
? Nou genoeg tips lijkt me.. maar ik had niets bij me.. haar bleef goed zitten, jurk bleef zitten en ging niet stuk, make-up bleef prima... en een panty hoefde ik niet aan, jurk kwam tot de grond.
Oh, en maak er een fantastische dag van! Hij is zo om! Heel veel geluk toegewenst en dat je maar snel twee streepjes mag hebben
Ik had zelf een bescheiden bruidstasje, dus daar ging alleen het hoognodige in (pijnstillers, lipgloss en een spraytje tegen de zenuwen, haha). Daarnaast heb ik gewoon aan de ceremoniemeester een plastic tas meegegeven met wat andere dingetjes; extra panty's, naald en draad, nog wat make-upjes, parfum en mijn slippertjes voor 's avonds.
Ik had uiteindelijk alleen de lipgloss nodig en ik heb m'n tanden gepoetst na het eten. Zakdoekjes is ook altijd handig... De tandenborstel had geloof ik nog niemand genoemd maar dat zal misschien ook niet iedereen gebruiken Fijne dag en vergeet vooral niet te genieten!
Ik had in mijn bruidstasje: - zakdoekjes - lippenstift/-gloss & lipliner - tandepoetsdoekjes - mini-deo - veiligheidsspeldje - inlegkruisjes Ik had maar een klein tasje, maar 't paste er allemaal in.
kijk anders ff op www.trouwshop.nl . Is hetzelfde als dit forum, maar dan voor bruiloften! Vind je alles! De dingen die zijn genoemd had ik ook, en had van die verfrisdoekjes. Die waren van nivea, deodoekjes heette die geloof ik! Als je zweetoksels heb, is een soort natwashandje, met deo! kus miek