ik baal echt enorm

Discussion in 'De lounge' started by dolfijntje1985, Nov 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    mijn vriend had een verrassing voor mij en heb al die tijd 4 weken van niks geweten de verassing is vanavond nou heeft gister iemand zijn mond voorbij gepraat en nou weet ik dus dat hij me ten huwlijk gaat vragen ik baal zo enorm dat ik het weet ik had het aboluut niet willen weten, het is zo'n mooie speciale verassing maar nou is het geen verassing meer want ik weet het al dan is het toch niet zo leuk meer ik baal echt enorm ik moest het ff kwijt

liefs

2. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Lekker dan, Doe jouw vriend zijn best om niet te vertellen. Dan doet het iemand anders wel voor hem.....

Weet jouw vriend dat jij het weet?

3. Niet meer actief

ow wat superbalen zeg!
    ik was zooooooo boos geworden op die persoon,..wat ga je tegen je vriend zeggen?

4. dolfijntje1985

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    ja mijn vriend weet het hij zat erbij hij had 2 verassingen we zouden naar een concert gaan daar had iemand zich al over versproken dat wist ik dus al en toen we het met andere erover hadden dat iemand zijn mond voorbij had gepraat dat ik de verassing al wist gooide die er nog een schepje boven op die zei tegen mijn vriend je gaat toch wel op je knieen he nou toen wist ik dus alles ik baal echt enorm kan wel huilen doe ik ook steeds als ik er aan denk ik had het zooo niet willen weten

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ooow.... ik kan me goed voorstellen dat je er van baald!
    Maar weet je... probeer open te blijven over hoé het gaat gebeuren!!! Laat je verrassen door de lieve woorden van je vriend, de eventuele mooie locatie etc. Dat je weet dat hij je ten huwelijk gaat vragen, is maar een gedeelte van de verassing...

Hopelijk heb ik je wat opgebeurd met deze kijk op de situatie...
    Ik wens je alsnog een geweldige avond vanavond! :D

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Oh... ik lees net je bovenstaande reactie....
    Echt niet leuk dus!

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Lekker dom dat iemand het verklapt heeft! Werd je vriend niet pissed?
    Probeer het weg te proppen en laat je verrassen door het moment!

Ik heb ook een szoiets meegemaakt, maar dan niet om zoiets speciaals! Mijn man had een weekendje weg georganiseerd, zegt een domme trien(vriendin van mijn man zijn vriend) ja volgende week lekker naar......
    pfff..ik heb mijn mond gehouden en gedaan alsof ik niks wist! Vond het zo lullig voor mijn man!

geniet van het mooie moment enne...ff grapje, je kan nu wel alvast nadenken wat je gaat zeggen, zeg je JA? hahahahah

kus miek

8. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Ik hoop dat je evengoed ga genieten van vanavond..ook al weet je de verrassingen al
    het blijft toch bijzonder een heel lief dat je vriend zo iets op touw zet....

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Ahh ik kan me je teleurstelling zo goed voorstellen!
    Maar wat vreselijk lief van je vriend dat hij zoiets speciaal voor jou gepland had. Het is absoluut niet leuk, maar dat gevoel zal nog wel zakken hoor.
    Misschien is het wel fijn als hij je dan vanavond niet ten huwelijk vraagt, maar dat jullie gewoon lekker naar het concert gaan.
    Wie weet lukt het hem dan alsnog je binnenkort te verrassen.

Jammer dat je speciale moment verpest is, maarre.. jullie trouwdag zelf zal vast bijzonder genoeg worden om je dit te laten vergeten! :)

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Logisch dat je baalt zeg! Nou hopelijk word het toch heel speciaal vanavond voor jullie!

11. hardloper

hardloper Niet meer actief

Dat is inderdaad wel stompzinnig van die kennissen.
    Ik kan me voorstellen dat je baalt.
    Je vriend zal wel verschrikkelijk balen trouwens. Doet hij al die moeite, is de verrassing weg!
    Probeer er wel van te genieten! Het is wel iets prachtigs namelijk.

Misschien kan je er gebruik van maken dat je het weet en hem daarna nog verrassen met iets:
    kaarsjes klaarzetten, sexy setje aan (of niets natuurlijk), lekkere dingetjes in huis voor als jullie terugkomen... Zoiets dus.
    Heel veel plezier met je geweldige verrassing

groetjes, lidwina

12. Chidori

Chidori Actief lid

Nov 16, 2007
    228
    0
    0
    België
    Dat is echt wel balen zeg!
    Ik hoop dat jullie toch nog een mooie avond zullen hebben

13. dolfijntje1985

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    dank jullie wel voor de lieve opbeurende berichtjes ik ga zeker genieten vanavond het is alleen wel heel kl*te dat ik het allemaal al weet het was zo bijzonder geweest als ik het niet wist dan kwam het ook echt als een totale verassing want had echt geen idee dat hij mij zou vragen vanavond maar ja daar is niks meer aan te doen hij zei ook al dan verzin ik wel iets anders en dan vertel ik het niemand maar wij willen zo graag trouwen voor ons kindje er is en dat duurt nog maar 8 weken.

liefs

14. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    jammer dat het zo gelopen is ,maar ik wil je sowieso een mooie avond wensen...en hopen dat er toch nog een kleine verrassing over is ...

liefs

15. sabine1986

May 18, 2007
    47
    0
    0
    Gehandicapten begeleidster
    Jeetje wat ontzettend balen zeg.
    Ik wens je een mooie avond en hoop dat er toch nog een beetje van kunt genieten!

16. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik weet precies hoe je je voelt..
    Mijn (toen nog vriend) gaf me voor mn verjaardag een midweek weg naar zee.
    Tijdens het controleren van de ingepakte tas vond ik.. de verlovingsring..

Ooo ik kon mezelf wel voor mn kop slaan!
    Ik heb de hele midweek niks gezegd, hij vroeg me pas op de laatste avond op het strand..
    Na het eten bij ondergaande zon..
    Ooo wat had hij het mooi gepland..
    En o wat baalde ik als een stekker dat ik al wist dat het ging komen.

Maar meid. Uiteindelijk gaat het erom dat hij zijn leven met jou wil delen!

Share This Page