Help wat is dit? (FOTO)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ProudMum, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    als je niks zinnigs mbt het topic te melden hebt reageer dan niet.

@ts: ik denk ook dat het een bijwerking van de inenting is. Kijk het nog even aan, als je zoontje niet suf of koortsig is dan en dinsdag zijn de vlekjes er nog dan zou ik es naar de HA bellen.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Maar als het cb dit haar had verteld, dat hij vlekjes kon krijgen, had ze zich geen zorgen gemaakt en niet de huisartenpost gebeld toch? Daar ga ik nu dus van uit.

En ik las laatst in een ander onderwerp dat het cb ook niet had verteld wat de bijwerkingen konden zijn.

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hoest nu met Joey?

Siem heeft afgelopen week de waterpokken gehad en dat begon wel zo. Vlekjes werden later pas blaasjes. En jeuk krijgen ze pas als de blaasjes uitdrogen, dus dat hoeft hij nog niet echt te hebben... Waterpokken heersen altijd sterk in voorjaar en nu dus ook. Op KDV hier een plaag...

Maar alle andere verklaringen kunnen natuurlijk ook, dus hoop dat je Joey even hebt laten zien bij een HAP.

Succes iig!

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PS: Tip: als je iets niet vertrouwt, altijd gewoon naar HAP rijden ipv te bellen. Zeker met zulke feestdagen, zullen ze hun best doen om alleen acute gevallen te helpen en wuiven ze de rest weg met paracetamolletjes of "rust maar, en kijkt u het even aan tot morgen".

Zo is mijn buurvrouw rondom de carnaval met acute hersenvliesontsteking op IC belandt en heeft ze het ternauwernood gehaald. "het zal wel niets zijn, ik maakt u te druk". Jaja!

Ik zie Joey niet en jij kent hem het beste, maar wij rijden bij twijfel altijd die kant uit en laten de boel zien. Dan sturen ze je meestal echt niet weg en heb je toch een arts naar je kind (of jezelf natuurlijk) laten kijken.

Sorry voor eventuele bangmakerij, maar hier gaat gezondheid voor alles. WIJ hier, zijn geen artsen, dus ...
    Natuurlijk alleen als je je écht zorgen maakt. Bij waterpokken heb ik het toen niet gedaan, want ik herkende het zelf en Siem was er totaal niet ziek van....

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoi meiden, Goedemorgen!

De vlekjes lijken iets weg te trekken al zijn het er wel meer geworden op zijn beentjes.

Verder is Joey wel wat jengelig maar drinken, slapen en spelen doet hij goed.
    Eten is wat minder op het moment, maar hij wil wel fruit en brood. Hij houd ook alles binnen.

Even nog terugkomend op wie wat vertelde;

CB vertelde vrijdag dat Joey 5 dagen NA de prikjes uitslag kon krijgen enz..
    HAP vertelde dat deze vlekken niet van de prikjes konden zijn, aangezien Joey vrijdag prikjes kreeg en zaterdagmiddag zijn buikje gespikkeld was. Die had het over een niet besmettelijke virus.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia had het ook na de prik en het komt meestal na een paar daagjes pas. ze kunnen koorts krijgen, hangerig worden en velkjes krijgen. gelukkig is het bij de vlekjes gebleven en was na een paar dagen weer helemaal verdwene

hier werd het zo verteld dus denk dat je niet goed ingelicht en wat wel vaker gebeurd

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mijn vriend is alsnog naar de HA geweest;
    6e Ziekte.

Dankjulliewel voor de lieve en meelevende reacties!

Dit topic mag wat mij betreft dicht!

Deel Deze Pagina