Dat hoeft geen miskraam te zijn hoor, dit heb ik helaas ook twee keer gehad en dat betekende biochemische zwangerschap. Sterkte!
Afijn ik krijg over enkele uren het verlossende antwoord van de bloedtest. Ze zei wel dat als de test ppsitief zou zijn ik over enkele dagen weer moest testen want het zou alsnog een miskraam kunnen zijn... ondanks de positieve test. Dus moet sowieso nog paar dagen wachten. Vreselik
Ik verstuur net dat laatste bericht en ik voel nattigheid. Ben ongesteld! Wat een opluchting.. voel dat ik het nu eindelijk kan loslaten. Wat het ook was.. het is er niet meer. En voel me opgelucht. Wat een vreselijke 7 dagen waren dit. Die onwetenheid en onzekerheid. Ben zooooo blij om mn vertrouwde bloed te zien. Klinkt stom maar wat een verademing. Vreemd genoeg hoopte ik stiekem dat het geen zwangerschap was want dan was er toch iets mis mee. Ik geloof wel dat er iets was maar waarschijnlijk superpril. Hoop nu wel dat er geen vreemde dingen uit gaan komen dat zou ik wel eng vinden. Waarschijnlijk gwn meer bloed dan normaal omdat het zich een week langer opgehoopt heeft.
Fijn de duidelijkheid. Soms is de onzekerheid nog erger dan de waarheid dat het niet raak is. Begrijp je volkomen. Hopenlijk valt het mee. Succes verder
Lab uitslag is 2 miu hcg dus negatief. Heb wel vreselijke pijnen en krampen nu maar tis in ieder geval afgesloten.
Nou heb dat niet structureel maar wel 2 of 3 keer gehad. Zegt gewoon niet zoveel helaas want geen menstruatie is hetzelfde ook al heb je al jaren dezelfde cyclus.... Maar lees dat je inmiddels ongesteld bent geworden. Jammer!
Ja ben inmiddels soort van ongesteld geworden wat ik wel fijn vind want hrt voelde niet goed. Als ik erop terugkijk had ik dus eerst 3 dagen dat rare weefselverlies zonder bloed dan 2 dagen niks en dan ben ik 3 dagen een soort van ongesteld geworden. Ik zeg een soort van omdat het totaal niet zoals mn normale menstruatie is gegaan. Ik ben normaal 6 a 7 dagen ongesteld waarbij de eerstr 2 dagen veel bloed. Nu was het maar 3 dagen met nauwelijks bloed op geen enkele dag echt bloed bloed. Het waren meer stolseltjes telkens met een beetje bloed. Nu is het dus gestopt maar vraag ik me af: was dat het? Vind het maar raar. Als er daadwerkelijk wat was had ik meer verwacht aan bloed. En als het gwn mn verlate en reguliere menstruatie was had ik minimaal die 6 dagen bloed verwacht of juist meer bloed omdat het zich langer opgehoopt heeft dit keer. Dus vind het nog wel een beetje vreemd. Maar ik kijk het aan. We gaan het deze maand opniruw proberen en wil dit keer echt in de gaten houden wanneer mn eisprong is enzo.