Hoi hoi! Mijn zoontje is nu bijna en jaar en heb nog steeds veel last van mijn voeten! Heb nu ongeveer 10 maanden zooltjes (mijn voeten blijken hypermobiel) maar nog steeds pijn in beide voeten. Zijn er meiden met tips of soortgelijke ervaringen? Alvast heel erg bedankt! Xx
Ja hier ook iemand! Mijn zoon is inmiddels al twee en heb nog steeds pijn in mijn voeten, moet weer terug met mijn zooltjes. Denk niet dat er veel andere opties zijn... Moet ook zeggen dat een schoenmaat groter heb na de bevalling. Had het wel eens gelezen dat vrouwen daar last van hadden en had altijd zoiets an dat kan toch niet? Maar heb er zelf helaas ook last van....
Ik had ook een schoenmaat groter na mijn eerste bevalling. De 2e is nu 3, en deze week voor het eerst weer een maat kleiner gekocht. Ik had ook wat last van mijn voeten de laatste weken, dus zelf het idee dat daar iets gebeurde. De steun die ik van mijn schoenen/sloffen nodig had was anders dan eerder.. Maar voor mij was het even zoeken naar een ander merk schoenen. Die ik normaal droeg zaten niet meer lekker, maar andere juist wel..
Yep... Been there, done that. Na nr 1 en 2 was het ongeveer na een jaartje beter, maar na nr 3 heeft het aanzienlijk langer geduurd. Maar toch, nu ik er over nadenk , is het eigenlijk de laatste 3-4 maanden aanzienlijk verbeterd. Heb nu eigenlijk geen pijn meer... (dl is bijna 2 jaar) (nog wel doorgezakte voeten, nu een halve maat groter nodig en pas echt geen schoenen meer van paar jaar geleden. Denk dat ik het met mijn 'nieuwe' voeten moet doen, ha ha, ben allang blij dat ik geen pijn meer heb)
Hoi! Dank voor jullie reacties op mijn vraagje over de voeten ik wilde je nog wat vragen! Ik ben een beetje een druktemaker en zou nog wat dingen willen weten! Heb jij ook steunzolen gehad of heb je deze nu nog? Of kunnen je voeten weer een keer zonder? En Zijn je voeten niet norg meer doorgezakt zeg maar bij de tweede zwangerschap? Daar ben ik soms even bang voor zeg maar! En heb je bv ook pijn elders ivm hypermobiliteit? Ik heb ook soort van pijn in mijn handen! Nou wellicht hoor ik iets van je? Groetjes!
En als ik nog iets mag vragen? Wat voor pijn hadden jullie? Konden jullie ook minder goed stil staan zeg maar?
Heel herkenbaar! Hier ook last van gehad na de eerste. Leek op een soort gewrichtspijn/ spierpijn die heftiger werd als ik veel stond. Heb een poos schoenen met meer steun gedragen. Uiteindelijk werd de pijn na 18 weken minder. Na mn 2e amper klachten gehad. Ben sneller gaan lopen en direct op stevige schoenen.
Ik had al doorgezakte voeten voor de zwangerschap/bevalling. En ik loop al 4 jaar op steunzolen. Ik ben ook hyper mobiel. De bevalling is nu 6 weken geleden maar ik voel nog niet de pijntjes die door het doorzakken komen. Enige wat ik merk is dat mijn kuitspier aan beide kanten vast zitten waardoor ik soms wat pijn heb. Ik heb schoenen met uitneembare zolen. En daar heb je genoeg keuze in. Schoenen van wolky of ecco vind ik fijn lopen. En mijn steunzolen zullen dit jaar worden vervangen omdat ze 2 jaar oud zijn. Heb de huidige zolen via een orthopedisch schoenmaker. Had eerst andere maar daardoor kreeg ik hele erge klachten omdat die verkeerd gemaakt waren.