Hallo meiden, Ik heb een paar afgelopen weekend mijn ei gehad.. Normaal heb ik voor mijn ei rekbaar slijm, nu niet.. Ik ben nu een paar dagen verder en heb nu rekbaar slijm.. Normaal had ik na mijn ei altijd papperige afscheiding.. Weet iemand of dit normaal is of dat dit misschien een voorteken is? Thanks!
Betekent ws. dat je nu je eisprong pas gaat krijgen. Hoe weet je dat je vorig weekend je eisprong had ?
Ik heb met ovu testen gewerkt.. Afgelopen weekend een knaller van een test gehad en de dag erna weer negatief.. Ik gebruik ze al vanaf het begin, dus ben er echt van overtuigd mijn ei al gehad te hebben.. Ik gebruik de testen van sensitest, en ben er erg tevreden over.. Vind het zo raar omdat ik het normaal altijd voor mijn eisprong heb en na de eisprong krijg ik normaal papperig wit achtig slijmverlies.. Raar hé.. Ik weet het ook ff niet wat het kan zijn..
Als jij zondag een knal ovu test hebt gehad, dan heeft je eisprong ook pas op dinsdag ws. plaatsgevonden ipv het weekend zelf.
Heb zaterdag een posi ovu test gehad.. Zondag avond was ie weer negatief.. Toevallig net dat papperig witverlies.. Dus dan zal het wel goed zitten..