herkent iemand deze klachten????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door michelle1990, 28 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Gister de hele dag lichte hoofdpijn en heel erg moe, ben nu 20 weken zwanger en heb al een zoontje van 2,5.
    Gister avond kreeg ik ineens hele erge pijn in/rond me maag uiteindelijk ook 2x moeten overgeven en daarna diarree. Maar de pijn van me maag trok door naar me rug, onderkant van me ribben aan de achterkant voelt aan alsof ik spierpijn heb daar. Nu heb ik net wat gegeten en is de pijn in me maag en stuk minder maar de pijn in me ribben aan de achterkant blijft.
    Herkent iemand dit en kan het een voorteken zijn van zwangerschapsvergiftiging of heb ik dan toch de griep gekregen?

Alsvast bedankt voor het lezen en eventueel regeageren, zit zwaar in dubio om de huisarts/gyno te bellen maar wil niet als een zeikerd overkomen als er niks blijkt te zijn

2. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Hey Michelle,

20 weken is nog erg vroeg voor zwangerschapsvergiftiging, en diarree en spierpijn past er niet echt bij dus klinkt meer als een griepje, zeker als je de vorige zwangerschap geen problemen hebt gehad met je bloeddruk of geen zwangerschapsvergiftiging hebt gehad.
    Langs de andere kant moet je met dit soort dingen niet teveel risico's nemen, dus als die hoofdpijn, braken en pijn bovenbuik aanhoudt zou ik voor de zekerheid even bellen.

Hoop dat je je snel beter voelt!

3. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Ik denk ook een buikgriepje/ griepje.

4. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik denk buikgriep. Dat heerst namelijk verschrikkelijk op dit moment!
    Beterschap!

5. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames voor alle reacties.
    De hoofdpijn wordt alleen maar erger en sinds half uurtje klopt me hart heel snel bij de kleinste dingen. Pppfff wordt hier gek van hoop dat het snel over is

6. opnaarnr1

opnaarnr1 Actief lid

14 feb 2015
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zou je, als het niet over gaat, niet toch tijdens kantoortijden even de VK bellen? Better safe than sorry...

7. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Sowieso trouwens veel drinken! Door overgeven en diarree kan je snel uitdrogen en dat is wel heel gevaarlijk!
    Als je het niet vertrouwd, dan natuurlijk de vk bellen.

8. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.921
    388
    83
    Ik denk geen zwanferschapsvergiftiging daar is het te vroeg voor! Denk ook een griepje, maar je kan altijd je vk bellen voor advies

Deel Deze Pagina