Help! Wat is dit? Let op schokkende foto!.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wiskagirl, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Daar zijn hun voor hoor! Gewoon aan je eigen en je kind denken. Wat hun denken is jou probleem niet ;) hadden ze een ander vak moete kiezen als ze niet constant drukmakende zwangeren aan de telefoon willen hebben :) succes verder..

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

He bah ja goed dat je gebeld hebt, zeker gezien je voorgeschiedenis :( En in het zkh gaan ze zich echt niet druk maken dat jij alweer komt hoor. Ik heb het nooit zo ervaren in elk geval, met een voorgeschiedenis nemen ze je altijd serieus. Of ze zouden dat in elk geval wel moeten doen. Sterkte met deze stress en onzekerheid weer!

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goed dat je gebeld gebeld hebt!

4. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Zeker niet overdreven om te bellen en al helemaal niet met jouw voorgeschiedenis hoor!! Sterke en hopelijk blijft je kindje mooi zitten!

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Zelfs zonder voorgeschiedenis had ik met zoiets al gebeld hoor... Ik bedoel dit is niet 'normaal' bij 20 weken....
    En zeker met je voorgeschiedenis bellen !!

Goed dat je heb gebeld. Ik denk wel dat ze je naar het ziekenhuis laten komen. Ik heb dit ook gehad bij week 22 (vorige zwangerschap) en moest gelijk komen. Konden niks geks vinden dus mocht naar huis wat het was geen idee en gelukkig maar 1 x gehad en netjes bevallen met 39.6 ;)

Sterkte !!

6. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    En? Ik vermoed dat je naar t zh bent...

7. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Jeetje wat een toestand zeg! Ik denk inderdaad ook dat het een slijmprop is, maar je hebt inmiddels al gebeld en zal nu wel naar het zkh zijn.. sterke! Xx

8. Kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit. En goed dat je gebeld hebt. Beter een keer teveel dan te weinig! Sterkte

9. Prinsesje2014

Prinsesje2014 Actief lid

12 dec 2013
    411
    1
    18
    Bah meid, hopelijk niks ergs of een beginnende bevalling.
    Succes en sterkte

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hoe gaat het nu?

11. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Hoi dames
    Moest idd naar het ziekenhuis komen. Ze hebben een echo gemaakt mn baarmoederhals lengte was 4 cm maar ze vonden toch dat ik een nachtje moest blijven. Dus daar lig ik nu dan. Overigens ben ik een nog grotere gedeelte verloren en dat hebben ze gecheckt en was idd mn slijmprop die ben ik waarschijnlijk nu helemaal kwijt. Mn baarmoedermond lijkt iets open te staan maar vanwege de lengte doen ze weinig. Dankjullie wel voor de lieve reacties wist niet zo goed of ik het plaatsen moest...

12. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    He bah, wat vervelend meis! Nu maar hopen dat je zwangerschap goed mag verlopen. Sterkte! X

13. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Jeetje wat naar zeg. Hopelijk komt alles goed.
    Kan er geen cerclage of iets geplaatst worden? Op deze termijn een openstaande baarmoedermond lijkt mij niet de bedoeling.
    Meelezers die hier meer ervaring mee hebben wellicht?

14. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Oh jeetje, en dat met dit termijn. Ik duim voor je dat alles goed komt, sterkte!

15. Fratello di deb

Fratello di deb Actief lid

19 apr 2013
    171
    0
    16
    Zuid-Holland
    Oh meid, ik leef met je mee. Ben vorige week opgenomen geweest met enorm bloedverlies. Werd voorbereid dat het kindje zou komen, maar is gelukkig niet gebeurd. Zwanger zijn valt niet mee, die onzekerheid soms :( Sterkte, hopelijk blijft de kleine nog even zitten!!

16. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Dat is schikken en vooral met je voorgeschiedenis. Hopelijk gaat alles goed en blijft de kleine nog lekker warm bij mama!
    Succes de aankomende periode!

17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Wat een schrik!!
    Cerclage doen ze in principe alleen bij een verkorte cervix. 4 cm is netjes.
    Zijn er wel kweken afgenomen bij je? Ook vaginaal? Dat wil nog wel eens de oorzaak zijn van verlies van de slijmprop.
    Verder schijnt het zo te zijn dat je lijf de slijmprop weer opnieuw aan kan maken, maar dat duurt natuurlijk wel een poos.
    Goed in de gaten houden of je tekenen van infectie hebt down under, andere afscheiding, buikpijn etc.
    Heel veel sterkte!

18. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Heel veel sterkte !! Goed dat je gebeld heb en nu in het ziekenhuis bent.

19. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Klopt wat je zegt! Ze doen niks en willen down under ook niet teveel aan zitten omdat die 4 cm heel goed is. Ze kijken nog niet eens naar die opening.
    Ja kweken zijn vorige week afgenomen alle mogelijke kweken die ze konden verzinnen en daar is niks uitgekomen.

Komt allemaal wel goed. Buik is nog steeds onrustig vannacht slecht geslapen maarja. Hopelijk mag ik vandaag weer terug naar huis.

20. Babystew

Babystew Niet meer actief

Krijg je proluton injecties?

Dat je cervix een klein beetje openstaat hoeft niks te zeggen hoor. Dat is vaker zo als je meerdere kinderen hebt. 4 cm is prachtig. Maar neem aan dat ze je al extra goed in de gaten houden vanwege je eerdere vroeggeboortes. Sterkte en doe heeeel rustig aan!

Deel Deze Pagina