Lieve mama-wanna-bees, Ik heb gister de uitslag gekregen van de PCO en zaadtest van mijn man. Alles was goed. Hij had goede zwemmers. Wel een geruststelling. Mijn baarmoeder en eierstokken zagen er eerder ook al goed uit. We zitten nu in de 6e ronde en ik zit nu op dag 33 in mijn cyclus en werd vanochtend wakker met enorme steken in mijn onderbuik. Alsof ik ongesteld ga worden, maar er komt maar niks. In mijn vorige cyclus had ik ook wel steken een paar dagen van te voren maar nooit zo hevig. Vanochtend heb ik een ibuprofen en een kruik moeten pakken om weer verder te kunnen slapen. Normaal had ik altijd pas de tweede dag van mijn ongesteldheid zo'n pijn. Misschien is het nu allemaal anders omdat ik gestopt ben met de pil. Nu vraag ik me af of deze steken misschien kunnen komen omdat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik heb mijn ovulatie op dag 21 gehad. En we hebben ervoor elke dag gevreeen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik word iedere maand zo gek van dat afwachten. Mijn vorige cyclus duurde weer langer (38 dagen) en ik ben bang dat dat nu ook weer gebeurd of zou ik toch zwanger kunnen zijn. Ik hoop het! Liefs 30/31/32/33/38/?
he meid ik had dat ook. ik heb vanmorgen en vanavond een test gedaan en had een streepje op allebei verschillende testen. ik geloofde het niet maar het is toch echt zo dus het kan altijd. succes meid afwachten en anders er een test tegen aan gooien! als dat al kan
wij zijn inmiddels in ronde 7 beland. Ik heb in juni '08 mijn laatste pil op. Ik moet zeggen dat bij mij elke cyclus weer anders is, qua klachten. Vorige maand had ik 3 dagen voor mijn ongi giga steken in mijn buik, die ik normaal ook pas de 1e of 2e dag had. Toen ik na 2 dagen nog niet ongi was dacht ik ook even dat ik wellicht zwanger was. Maar helaas.... Deze week weer ongi geworden en vooraf nergens last van gehad, op wat kleine steekjes na. Is dus bij mij geen peil op te trekken. Nog even geduld hebben (al heb ik dat zelf ook steeds minder elke maand )
Hoi Sunlight, Ik heb goede hoop, maar ik heb met mijn an afgesproken dat we pas na dag 50 testen. We hebben al zo vaak veel te vroeg een test gedaan en dat wordt zo duur. Ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik op zijn minst een week over tijd wil zijn om te testen. Wat een held he. Ik weet niet of ik get vol ga houden. Maar fijn om een reactie te krijgen, het geeft me weer hoop. Liefs
Dat snap ik heel goed ja dat je hoop steeds minder wordt. Ik was zelf heel bang dat ik endometriose had net als mijn zus. en ook al hebben we al zoveel uitgesloten, ik vind het nog steeds lastig om positief te blijven en hoop te houden. De ene dag kan ik het beter dan de andere dag. Jij ook veel succes!
Hoi allemaal, Vandaag wordt ik weer wakker met enorme pijn in de buik. De eerste pijnen merkte ik bij de ontlasting. Als of er een olifant op je buik staat. Het is echt net alsof ik ongesteld ben, maar er is geen bloed. Zo vreemd. Ik vraag me echt af of het ongesteldheid of zwangerschap zou zijn. Ik heb echt geen idee. Toch maar blijven afwachten. Liefs
Ik heb ff meegelezen... Maar als je denkt dat je misschien zwanger bent, gebruik dan paracetamol ipv ibuprofen! Is veel beter...
Oké bedankt voor je tip. Ik heb wel begrepen dat de eerste 6 weken het bloed van het kindje nog niet gekoppeld is aan jouw bloed, dus dat het nog niet zoveel uitmaakt wat je tot je neemt, ook qua eten. Maar ik zal eraan denken. liefs
Lieve allemaal. helaas ben ik toch weer ongesteld geworden vandaag. Het waren toch steken van een komende ongesteldheid en niet van een samentrekkende baarmoeder, helaas. op naar de volgende ronde, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Succes allemaal weer! Liefs
Hoop niet dat je echt ibuprofen bedoelt!?!?! Maar paracetamol!? Ibuprofen is echt heel slecht als je zwanger wil worden en al helemaal als je zwanger zou zijn! Probeer het aub op paracetamol te houden! Las net ff verder de reacties. Ibuprofen is ook slecht voor je vruchtbaarheid en kan dus helaas ook al nadelige gevolgen hebben voor je kindje met je verbonden is
Wat super dat het gelukt is deze ronde, sunlight! Zie dat je clomid gebruikt en dat t in de 6e ronde raak is. Hoe wist je dat er iets niet goed zat dat je nu aan de clomid zit? Ik bedoel, heel vaak lees je dat vrouwen maanden bezig zijn of langer en dan erachter komen dat er iets mis is. Veel geluk, geniet er van!